Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eef_doortje schreef:als dit al op komt bij deze leeftijd zijn ze zwaar geestelijk gestoord lijkt mij dus ik vind therapie goed, maar mag wel een beetje zwaardere straf misschien naar een instelling?
Wendybrian schreef:eef_doortje schreef:als dit al op komt bij deze leeftijd zijn ze zwaar geestelijk gestoord lijkt mij dus ik vind therapie goed, maar mag wel een beetje zwaardere straf misschien naar een instelling?
Kinderen van 10zijn niet zwaar geestelijk gestoord, dit is slecht opvoed werk,niet omdat het kind gestoord is
Julot_Engel schreef:DeEenhoorn schreef:Ik zit hier echtte kijken! Wat een lichte straf nog eigenlijk. Het zijn dam wel kinderen maar die moet je niet minder aanpakken 'want het zijn nog kinderen'...
En wat voor kind is het nou als hij zulke dingen doet?
FemkeUtah schreef:Ik heb heeeelemaal geen hekel aan kinderen maar als ik dit had gezien als voorbijganger had ik ze echt een rotschop verkocht en ook als het me eigen kind was
pepermunt14 schreef:Ik vind schorsen slecht, hier leren ze niks van. Het is meer vakantie.
Vroeger toen ik iets gedaan had (1 x iets) moest ik schrijven.
Me moeder kocht een blok met zo'n 100 blaadjes en pas als ik die vol had mocht ik wat anders doen.
Vooral dat praten vind ik niet werken. Ze zullen er naar luisteren en dan alles weer vergeten. Ze kunnen het spijt me zeggen maar volgende keer weer doen ze het toch weer.
Daarom vind ik schrijven, opruimen enzo een beteren optie. Natuurlijk excuses aanbieden ook.