Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Nee klopt, Shadows horen er niet bij. Maar worden er wel door benadeeld. Zoals de start van een ritje wat vaak ergens bij een café is, word lastiger naarmate de clubs in zo'n zwaar daglicht staan wat nergens op slaat. Onderlinge ruzies worden niet in het openbaar uitgevochten, zeker niet wanneer er vrouwen/kinderen bij zijn.
Het is zo jammer dat motorclubs in zo'n slecht daglicht staan. Menig mens kent het verschil niet tussen een lid van de Confederates of Shadow MC helaas.
Darkness85 schreef:Hou op schei uit. Mijn vriend en ik zijn niet eens echt lid van een motorclub. We gaan soms wel is rijden met een bevriende club. (Wij rijden een Suzuki Intruder) Maar zijn geen lid en dragen ook geen colours. Wij zijn echter wel metalheads en dragen dus beide ook een jas met patches. Echter zijn dat band patches en geen club patches. Als wij nu naar een festival of concert of weet ik veel wat gaan worden onze jasjes zowat onder n vergrootglas bekeken op zoek naar colours. En moeten we 6x een rondje draaien en worden grondig gefouilleerd. Ik voel me gvd net een crimineel. Laatst ook, we liepen ff op de kermis. Nou echt, ten alle tijden liep er een bewaker op zo'n 10 passen afstand... Grrrr...
Ik vind t sowieso belachelijk. Al dat gedoe. Ze moesten t voetbal eens gaan verbieden. Die zogenaamde supporters richten elke keer weer voor duizenden euro's schade aan. Maar nee, voetbal is heilig. Want daar verdienen de hoge heren dik geld aan...
Bah...
loveidefix schreef:Darkness85 schreef:Hou op schei uit. Mijn vriend en ik zijn niet eens echt lid van een motorclub. We gaan soms wel is rijden met een bevriende club. (Wij rijden een Suzuki Intruder) Maar zijn geen lid en dragen ook geen colours. Wij zijn echter wel metalheads en dragen dus beide ook een jas met patches. Echter zijn dat band patches en geen club patches. Als wij nu naar een festival of concert of weet ik veel wat gaan worden onze jasjes zowat onder n vergrootglas bekeken op zoek naar colours. En moeten we 6x een rondje draaien en worden grondig gefouilleerd. Ik voel me gvd net een crimineel. Laatst ook, we liepen ff op de kermis. Nou echt, ten alle tijden liep er een bewaker op zo'n 10 passen afstand... Grrrr...
Ik vind t sowieso belachelijk. Al dat gedoe. Ze moesten t voetbal eens gaan verbieden. Die zogenaamde supporters richten elke keer weer voor duizenden euro's schade aan. Maar nee, voetbal is heilig. Want daar verdienen de hoge heren dik geld aan...
Bah...
Maar als je weet dat je met zon jack word aangekeken of dat mensen je dan niet vertrouwen, dan trek je voor zo'n gelegenheid als de kermis toch gewoon een andere jasje aan?Ik snap dat je gewoon alles aan wil wat je aan wilt, maar als dit dan je dag zo vergalt dan zou voor mij de keuze snel zijn gemaakt
Marjoow schreef:loveidefix schreef:
Maar als je weet dat je met zon jack word aangekeken of dat mensen je dan niet vertrouwen, dan trek je voor zo'n gelegenheid als de kermis toch gewoon een andere jasje aan?Ik snap dat je gewoon alles aan wil wat je aan wilt, maar als dit dan je dag zo vergalt dan zou voor mij de keuze snel zijn gemaakt
Waarom doen moslima's dan niet gewoon die hoofddoek af? Ze weten toch dat daar commentaar op geleverd word? Doen ze toch een haarbandje in
loveidefix schreef:Marjoow schreef:
Waarom doen moslima's dan niet gewoon die hoofddoek af? Ze weten toch dat daar commentaar op geleverd word? Doen ze toch een haarbandje in
Hohhooo ik bedoel het niet aanvallend hoorbedoel gewoon dat je dat jasje mischien dan kan bewaren voor het motor rijden en een egale leren jas voor gewoon ofzo als je dat mooi vind. Maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten! Mensen veranderen gewoon niet, dus met vooroordelen zul je moeten blijven dealen
(mijn schoonouders zijn beide lid van een motor club en ook hun passen op dat ze geen logo's of wat dan ook op fb hebben staan zodat het voor het werk ook niet nadelig kan werken)
Marjoow schreef:Tis even om aan te geven dat we wel met een hele dubbele standaard overal naar kijken. Waarom zou je je kledingstijl aanpassen omdat anderen er niet mee om kunnen gaan?