Nadat ik net in een printwinkel een discussie kreeg met de eigenaar over scannen en alle andere moderne technologien ben ik benieuwd hoe jullie erover denken.
Ik moest iets uit printen, ondertekenen, en weer opnieuw inscannen. De eigenaar had geen scan en vroeg of ik wel goed bij mijn hoofd was omdat het ook via de post kon

Nu ben ik zeker niet tegen iets over de post sturen, maar dit moet naar de Australische ambassade, en dan wil ik het toch ietsjes sneller kunnen versturen

Deze meneer beweerde gevangen te zitten tussen de oude en nieuwe technologie, 'als je niet met de tijd van nu meegaat kan je over 15 jaar niks meer' beweerde hij.
Nu ben ik het zeker met hem eens, en heb ik met mijn 24 jaar al af en toe dat ik even niet meer weet hoe of wat. Maar ik denk ook dat er vraag naar is, en zo lang er vraag is naar de nieuwe technologie zal het zich blijven ontwikkelen.
Hoe denkt Bokt hierover?

in je formulier plakken en klaar.
. Best wel jammer, want juist de gesprekken met onbekende mensen vind ik zo leuk! Verder ben ik wel een beetje eens, dat je ook wel een beetje word gedwongen om mee te doen met de rest.

) Radio is zelden in huis aan. Computeren doe ik een paar uur per dag (ALS ik al elke dag dat ding aan heb) Heb een antiek mobieltje, word ook alleen gebruikt om te bellen/sms-en. (en zelfs dat gebeurt niet vaak)
Staat alles al jaren op de zelfde plek, maar hij weet het niet
Zit gewoon te veel met zijn neus op zijn gsm/i-paddinges. Het leven om hem heen laat hem zo goed als koud. En hij is nog maar 15