Nadat de "Kopschoppers" zaak net een beetje bekoeld is, vind ik net een filmpje dat VANDAAG is geplaatst met een nieuw deel dat plaatsvind in Eindhoven. Dit maal gaat het tussen 2 (?) personen van Poolse afkomst en een grote groep personen van Turkse afkomst.
Wat ik echt niet snap.. Dat die gasten het filmen! Stap je auto uit, bel de politie en roep keihard dat je de politie aan de lijn hebt en dat ze er aan komen. Dan hélp je die mensen ten minste.. Het is dan een grote groep, maar zodra ze dat horen zijn ze wel weg denk ik.. En zo niet, heb je in elk geval echt de politie aan de lijn en weet je dat ze komen.
Heel eerlijk geen haar op mijn hoofd die de auto uitstapt. Ik zou wel direct de politie bellen en om de hoek wachten ofzo. Maar goed ik ben dan ook een vrouw. Ik was ook zeker niet blijven filmen hoewel het wel goed is dat het gefilmd is natuurlijk. Het is nu toch bewijs.
Verder heb ik er nooit bij gekund dat mensen gaan vechten het is zo kansloos en zo zielig
xJennifx
Geplaatst: 04-05-14 00:20
Als je uitstapt en gaat filmen/bellen weet je in ieder geval zeker dat je de hele bende Turken op de nek haalt..
Ik dacht toen ik het filmpje voor de eerste keer bekeek inderdaad ook van "waarom doen die filmers niks?" Maar naderhand vond ik het eigenlijk wel logisch.. Het is toch een behoorlijke groep die de 2/3 (?) Polen in elkaar beukten.. Als je dan gaat roepen kunnen ze ook net zo goed hun agressie op jou botvieren.. Alhoewel ik vind dat ze wel de politie hadden moeten bellen
Ik krijg nog steeds kippenvel als ik eraan terugdenk. Bah vind het écht niet normaal
Het schijnt dat het niet zomaar gebeurde. Maar dat de polen daar eerder heibel maakte in de kebab tent. En tja heb je ruzie met 1 Turk dan heb je zo herrie met 10 Turken. Neemt niet weg dat ik echt afkeur.