Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Verbieden. Alcohol is slecht voor je en het wordt ook wel verkocht zonder reclame. Weg met die zooi.
verootjoo schreef:phormicola schreef:Verbieden. Alcohol is slecht voor je en het wordt ook wel verkocht zonder reclame. Weg met die zooi.
Alles wat in de rclame op tv komt is slecht voor jeer wordt nooit reclame voor verse groente en fruit gemaakt, alleen voor ongezonde dingen.
Wat mij betreft kan de hele reclame wel weg.
verootjoo schreef:phormicola schreef:Verbieden. Alcohol is slecht voor je en het wordt ook wel verkocht zonder reclame. Weg met die zooi.
Alles wat in de rclame op tv komt is slecht voor jeer wordt nooit reclame voor verse groente en fruit gemaakt, alleen voor ongezonde dingen.
Believe schreef:verootjoo schreef:
Oh nee? Ik kom toch echt wel eens reclame's van de Albert Heijn of Jumbo tegen hoor waar groente's in worden gebruikt.
verootjoo schreef:phormicola schreef:
Oh nee? Ik kom toch echt wel eens reclame's van de Albert Heijn of Jumbo tegen hoor waar groente's in worden gebruikt.
Beb_bokt schreef:Nee, geen verbod. Mensen moeten juist meer gestimuleerd worden in het nemen van verantwoordelijkheid voor eigen keuzes. Het wordt tijd dat het betuttelende beleid niet verder doorslaat.