Chloordampen oorzaak dode en gewonde Almere

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zunzuncito

Chloordampen oorzaak dode en gewonde Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-14 23:30

Omdat ik me al jaren verbaas over de flessen chloor die bij de supermarkt op het onderste rek staan, met een gewone opendraaidop: vandaag is bekend geworden dat de slachtoffers die in Almere zijn gevonden, door chloordampen in moeilijkheden zijn gekomen. Daar is blijkbaar een iemand aan overleden...

Als je met chloor schoonnmaakt: let goed op welke hoeveelheden je gebruikt en al helemaal opletten als je het gebruikt in combinatie met andere schoonmaakpullen!

bron

Anoniem

Re: Chloordampen oorzaak dode en gewonde Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 23:33

Ik gooi dan ook geen hele flessen in de po :') , wel triest...

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-14 23:52

Joh, zelfs al zou je het doen, dan hou je het niet vol om in die lucht te blijven hangen, het gaat meteen irriteren. Maar je raakt zo gewend aan geuren, en als je dan een deur open laat staan van een ruimte waar veel chloor hangt, kan ik me voorstellen dat je het niet in de gaten hebt. Om dan de koppeling te maken van wat je op dat moment voelt met bedenken dat je eerder op de dag iets hebt schoongemaakt, is snel over het hoofd gezien.

Ik heb zelf chloor ontdekt als het enige middel dat schimmel in mijn oude huis aan kon, maar ik zette wel alles open om het huis te blijven luchten tijdens het schoonmaken. Ik weet weer waarom ik dat deed.

Het dopje van mijn wasbenzine krijg ik zelf met geen mogelijkheid open, maar kinderen die een slecht dichtgedraaide fles chloor in het keukenkastje tegenkomen hebben een probleem als ze nieuwsgierig zijn.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 08:45

Tja, als ze het gedronken hebben: survival of the fittest? :')

Verder zijn er ook kindersloten voor kastjes; heb je het hele probleem meteen opgelost :)

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 08:58

Ik ben laatst 'dom' geweest : was de douche aan het schoonmaken en heb Veel gloor gebruikt (bijna 1 fles) daarna alle wanden schoongespoten met water maar omdat mijn hond nieuwsgierig was wat ik aan het doen was heb ik de deur maar dichtgedaan met schoonmaken .. gemiddeld toch wel half uur ingestaan , sloeg ontzettend op mijn ogen omdat er ook zo'n damp rondhing en ik werd me toch duizelig met hoofdpijn.. pas toen ik klaar was drong het tot me door dat het waarschijnlijk niet zo slim was .