Zoals de titel al zegt . Wie denk er nog meer over na om zijn huis open te stellen voor een pleegkind.
Zoals jullie waarschijnlijk weten is er een tekort aan pleeg ouders, veel kids, waaronder imzelf in mijn jeugd, zitten op leefgroepen die niet geschikt zijn door plaats tekort,
Ik zelf heb in een jeugd gevangenis moeten verblijven door een plaats tekort in pleeg zorg en woon groepen.
Dit voorbeeld toont denk ik wel aan waarom er pleeg ouders nodig zijn.
Ik zou graag in contact willen komen met met mensen die hier ook over nadenken ,waarom zou jij graag pleeg ouder willen worden en waarom niet?
Wat zijn jullie voors en tegens, wat houd jullie tegen en waar liggen jullie twijfels?
Ik zal mijn thuis situatie even neer schetsen,
Ik woon samen met mijn vriend in een rijtjes huis in hoofddorp,mijn vriend werkt fultime en ik ben 1dag van huis, ik ben begonnen met een thuis studie psychologie.
We hebben 2kippen 2 honden en jawel, een baby van 10maanden,we wonen in een leuke kind vriendelijke buurt en ik heb leuk contact met de buurvrouwen die ook kids hebben.
Als mijn kind kan lopen wil ik met hem naar kinder dans en kids gym.
Verder hebben wij sport en spel hoog in het vaandel en heb ik gezond eten ook hoog staan.
Ik heb een verleden in jeugdzorg, ouders zijn op jonge leeftijd overleden, en het nodige meegemaakt en verwerkt!
Ik hoop dat mijn eigen ervaring mee kan helpen in het begeleiden van een pleeg kind naar de volwassenheid.
Ik hoop van jullie te horen