Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Nah als een pedofiel gevoelens heeft voor kinderen maar er niets mee doet omdat hij weet dat het fout is, vind ik niet dat hij gestraft moet worden. Ik denk dat je het verschil tussen pedofiel en pedoseksueel in je openingspost moet zetten Ts.
Romy001996 schreef:Ik denk dat pedofielen door deze filmpjes en afbeeldingen niet meer uit durven te komen voor hun seksuele geaardheid en te sterk belemmerd worden om hulp te zoeken en te krijgen bij het omgaan met deze gevoelens.
Nu ben ik benieuwd wat jullie mening daarover is.
Groetjes Romy.
superwoman schreef:lieveli schreef:Nah als een pedofiel gevoelens heeft voor kinderen maar er niets mee doet omdat hij weet dat het fout is, vind ik niet dat hij gestraft moet worden. Ik denk dat je het verschil tussen pedofiel en pedoseksueel in je openingspost moet zetten Ts.
als hij er niks mee doet, weet ook niemand dat ....
superwoman schreef:Romy001996 schreef:Ik denk dat pedofielen door deze filmpjes en afbeeldingen niet meer uit durven te komen voor hun seksuele geaardheid en te sterk belemmerd worden om hulp te zoeken en te krijgen bij het omgaan met deze gevoelens.
Groetjes Romy.
Ik denk dat wanneer pedo's gaan denken dat het normaal en geaccepteerd is, dat het probleem veel groter wordt.
superwoman schreef:Romy001996 schreef:Ik denk dat pedofielen door deze filmpjes en afbeeldingen niet meer uit durven te komen voor hun seksuele geaardheid en te sterk belemmerd worden om hulp te zoeken en te krijgen bij het omgaan met deze gevoelens.
Groetjes Romy.
Ik denk dat wanneer pedo's gaan denken dat het normaal en geaccepteerd is, dat het probleem veel groter wordt.
KoudbloedKim schreef:little_king schreef:Ik wilde precies hetzelfde zeggen.Ik vind het vergelijk met homo's overigens ronduit belachelijk.
Niemand ondervind hinder of zelfs schade van homo's.
Mooblie schreef:Om eerlijk te zijn denk ik dat dat niet helemaal juist is. Ik denk namelijk dat wanneer pedofilie (en dus zeker niet pedoseksualiteit!) geaccepteerd er veel minder kinderen de dupe zouden worden. Dit omdat je dan veel makkelijker naar de huisarts gaat en via daar hulp kunt vinden.
Vroeger ging ook niemand met een SOA naar de dokter, tegenwoordig is dat geaccepteerd en worden en veel meer mensen met klachten geholpen. Ik denk persoonlijk dat dit ook zo zal werken wanneer iemand gevoelens heeft voor een kind. Doordat hij het niet durft te uiten in zijn omgeving ga je dingen opkroppen en dan ga je gemakkelijker de fout in
liedje89 schreef:Ik vind het inderdaad ook raar om iemand daarom te haten, dat is imo net zo als het haten van iemand met een andere geaardheid (hoewel ik pedoseksualiteit dan wel als ziekte zou zien iit homoseksualiteit)
superwoman schreef:liedje89 schreef:Ik vind het inderdaad ook raar om iemand daarom te haten, dat is imo net zo als het haten van iemand met een andere geaardheid (hoewel ik pedoseksualiteit dan wel als ziekte zou zien iit homoseksualiteit)
Ik vind het niet raar om iemand te haten die aan een kind heeft gezeten op "die" manier, ongeacht of ik het kind ken.
superwoman schreef:liedje89 schreef:Ik vind het inderdaad ook raar om iemand daarom te haten, dat is imo net zo als het haten van iemand met een andere geaardheid (hoewel ik pedoseksualiteit dan wel als ziekte zou zien iit homoseksualiteit)
Ik vind het niet raar om iemand te haten die aan een kind heeft gezeten op "die" manier, ongeacht of ik het kind ken.