Ik ben erg benieuwt naar jullie mening. Je zou me een plezier doen als je andermans meningen respecteert en het netjes houdt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liliekska schreef:liliekska schreef:Verschilt heel erg per artiest, ben laatst in een circus geweest, honden: prima zonder dwang ofzo, mar ik schrok wel van de paarden! Mondkapjes ofzo om een act met 10 paarden heel strakke bijzet...
wintercircus amsterdam.
famke43 schreef:Ik heb ook al eens met verbaasde ogen naar een paarden-act in een circus zitten kijken.
Strakke bijzet, en telkens een flinke knal met de longeerzweep. (en dat was niet alleen op de grond..)
En mijn mond viel echt open toen je tijdens de pauze op de foto mocht met een baby tijgertje.
Ik heb nog nooit zo'n beestje zo ongelukkig zien kijken. Ook gewoon lekker met flits fotograferen..
Voor de rest vindt ik circussen echt helemaal geweldig en de leefruimte is meestal ook prima maar over sommige dingen..
Ufurio4e schreef:M_d_h ik weet niet hoe goed jij op de hoogte bent over het leed in het circus.
maar er gaat heel veel verkeerd helaas.....
Iloveiswan schreef:liliekska schreef:Verschilt heel erg per artiest, ben laatst in een circus geweest, honden: prima zonder dwang ofzo, mar ik schrok wel van de paarden! Mondkapjes ofzo om een act met 10 paarden heel strakke bijzet...
wintercircus amsterdam.