Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die van mij zitten al sinds gisteren binnen en komen pas donderdag weer buiten..
(niet dat ik vind dat je je kat niet om andere redenen binnen moet houden, maar je snapt me wel denk ik )Celiien schreef:@Relaxed, alsof je je katten binnen zal houden omdat hij/zij anders opgeblazen zaln worden(niet dat ik vind dat je je kat niet om andere redenen binnen moet houden, maar je snapt me wel denk ik )
Vreselijk, afschuwelijk. Hoop dat van die gozertjes er een paar vingers afknallen vannacht in t kader van dikke vette karma.
Door de paniek kunnen ze zo makkelijk verdwalen of onder een rijdende auto schieten omdat ze schrikken. En ja, oud en nieuw is voor veel mensen een reden om dingen te doen die ze normaal niet doen.. Dus ik kan 100 redenen bedenken om ze juist nu binnen te houden en daar is dit er helaas 1 van.
marlonFloris schreef:als ik erachter zou komen wie dat gedaan heeft dan krijgt hij/zij een betonvlinder in zijn anus.. en wens dat diegene net zoveel zal moeten lijden als wat dit beesje heeft moeten voelen. Bah bah
Sommige opmerkingen kunnen namelijk echt gewoon niet