Krokodil drugs..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loose

Berichten: 4726
Geregistreerd: 11-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 21:32

Volgensmij was hier een paar jaa geleden eens een documentaire over? Heb er afgelopen jaar ook een stukje over op tv gezien (http://m.youtube.com/watch?v=Pa5OJs_304w voor de liefhebbers, het is wel in het Italiaans). Hier gingen ze naar Rusland en met wat verslaafden mee om te kijken hoe ze het klaarmaakten enzo. Er was ook een meisje die er van was afgekickt, haar reden om ermee te beginnen was om af te vallen. :roll:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41606
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 21:34

Het werkt gegarandeerd :').

Hemasa
Berichten: 327
Geregistreerd: 23-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 21:59

Ik zag er vandaag nog een filmpje over. Russische vrouw vertelde dat het haar levensstijl is en dat ze de drug zelf maakt en ook verkoopt. Ook vertelde ze dat de mensen die haar eerste drugs kochten, toen ze het voor het eerst de drug maakte, allemaal zijn overleden. Echt erg, dat risico wil je toch niet lopen als je zoiets koopt..

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:04

Cer schreef:
Ik heb t ook gegoogled, maar de helft van de fotos komt zo gefotoshopt over, of ben ik dan te skeptisch?


lijkt mij ook allemaal erg onrealistisch en ik denk niet dat dit allemaal plaatjes zijn van mensen die deze drugs gebruiken..

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:05

sanso schreef:
Cer schreef:
Ik heb t ook gegoogled, maar de helft van de fotos komt zo gefotoshopt over, of ben ik dan te skeptisch?


lijkt mij ook allemaal erg onrealistisch en ik denk niet dat dit allemaal plaatjes zijn van mensen die deze drugs gebruiken..


Kijk maar eens op youtube dan, niks onrealistisch :')

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:08

Nooit van gehoord, bedankt voor het recept :D

Maar als je ziet wat er allemaal in zit, waarom zou je dat in hemelsnaam willen innemen?

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:09

Heb je wel eens gekeken wat er in bv GHB zit? Ook echt rotzooi en dat wordt toch vrij veel gebruikt.

denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:10

Ja, of XTC.. maar ook de mandarijnen zijn tegenwoordig giftig :)

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:11

Ja, dat is waar :')

denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:13

Ik denk serieus dat 90% van de groente, fruit en vlees zo bewerkt is dat het niet gezond meer is. Antibiotica, vergif, weet ik wat er allemaal op en in zit.. Gezond leven wordt je heel moeilijk gemaakt tegenwoordig..

Amiigo

Berichten: 7310
Geregistreerd: 03-11-07
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:15

denice schreef:
Ik denk serieus dat 90% van de groente, fruit en vlees zo bewerkt is dat het niet gezond meer is. Antibiotica, vergif, weet ik wat er allemaal op en in zit.. Gezond leven wordt je heel moeilijk gemaakt tegenwoordig..

Ja idd snoep zit teveel suiker in en denk je nou ik doe gezond, ik eet een appel zit die onder t gif :+

denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:16

Precies, dan kan dat shotje crocodile er ook wel bij toch!

watnou1
Berichten: 975
Geregistreerd: 26-11-05

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:21

Toch is deze drugs al in Nederland gesignaleerd, eerste slachtoffers zijn er al.
In de media zal het niet zo snel komen( nog niet) vanwege het feit dat het recept overal te vinden is. ...

Afschuwelijke drugs, goedkoop, snel te maken met enorm grote gevolgen die men zelf niet kan overzien indien men verslaafd is.

In Amerika is dit nu 1 grote ellende op de seh's....

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:22

Dat was het al. Er is nog meer troep dan Krokodil hoor, zeker in 'Murrica.

denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:24

Hoe rot het ook is.. deze mensen zijn echt niet meer te helpen als ze dit gebruiken.. Een overdosis is dan de fijnste oplossing denk ik. Het is een sluipmoordenaar, je bent niet meer te redden als je er eenmaal op overstapt..

Je gaat dit spul ook niet zomaar gebruiken, dat begint bij een jointje, pilletje, dan eens coke en weet ik het en uiteindelijk heroine en erger. Dit is niet voor softgebruikers :)

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:26

Nee en het zijn meestal beschadigde mensen die heroine of erger doen. Die toch al niets meer hebben of hadden om voor te leven.

denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:34

Inderdaad, hoe sneu het ook klinkt, er is toch al geen licht meer aan het einde van die tunnel!

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-13 22:38

Ooit op school eens een hele uitleg gekregen over drugs door een expert van een verslavingsclinic, hij vertelde toen dat in coke gestampte TL buizen zit.. :oo

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:40

Ja en in GHB zit gootsteenontstopper, daarom ben ik altijd mijn stem kwijt de volgende dag. In coke zit trouwens ook benzine en er gaan mensen dood aan de verbouwing en productie van coke vanwege die drugskartels daar.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:41

Dit is trouwens een hele bizarre documentaire over heroïne en haar gebruikers. Ontzettend schokkend, maar dan zie je dus hoe weinig die mensen al hadden om mee te beginnen.

http://www.youtube.com/watch?v=aIbpt1aDFqM

Akhal_Teke

Berichten: 2535
Geregistreerd: 22-08-08

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:44

Ik vind vooral het filmpje van die man waarvan zijn voet er gewoon afvalt erg smerig.
Waarom beginnen mensen aan dergelijke drugs?? Ze weten nu toch onderhand wel wat voor gevolgen het heeft....

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-13 22:45

lieveli schreef:
Ja en in GHB zit gootsteenontstopper, daarom ben ik altijd mijn stem kwijt de volgende dag. In coke zit trouwens ook benzine en er gaan mensen dood aan de verbouwing en productie van coke vanwege die drugskartels daar.

Kan ik hier uit opmaken dat je drugs gebruikt of gebruikt hebt?

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:46

Ja. Inmiddels niet meer want ik heb het gewoon veel te druk met school maar ik heb inderdaad het één en ander gebruikt. Ik ben niet verslaafd (geworden/geweest) en ik heb ook geen rotjeugd gehad.

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-13 22:48

Waarom had je de drang om drugs uit te proberen als ik vragen mag? :) Wat is in jouw ogen de meest slopende en kapot makende drug?

Mist

Berichten: 9492
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:51

Wat ik ..en met mij denk ik een heleboel mensen nooit in de gaten hebben gehad is dat sinds eeuwen drugs al zijn gebruikt om de gevestigde orde in landen omver te gooien + daarbij de opkomende wetenschap dat je in mensen kunt snijden (operaties uit kunt voeren) met drugs. Als je de documentaire hieronder bekijkt (en zo zijn er heel veel) dan zul je zien dat de "war on drugs" niet zo simpel is als zorgen dat je minder verslaafden krijgt....begin vorige eeuw hadden we meer verslaafden als nu...in alle lagen van de samenleving, nu zijn ze alleen meer zichtbaar. Heroine was vroeger per postorder verkrijgbaar incl. de spuiten. Maar landen zoals China hebben letterlijk geprobeerd het westen te infesteren met de drugs waar ze zelf bij hun eigen bevolking zoveel last van hadden. Heb dit ook nooit geweten.
http://www.youtube.com/watch?v=-XfP58clo1I
blck tar

http://www.youtube.com/watch?v=_5RXtjWmNvw
addicted to the devil


Voor degenen die denken er immuum voor te zijn (denk ik zelf ook) hier een reportage over een BBC verslaggever die een documentaire wilde maken over verslaving, en er zelf in mee ging, heel aangrijpend!
http://www.youtube.com/watch?v=7PFRIGx69bw
cold Turkey