Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:28-11-2013
Na H&M stopt ook modeketen WE met de verkoop van producten waar angorawol in is verwerkt, in reactie op internationaal protest over de wijze waarop angorakonijnen in China worden behandeld. De Partij voor de Dieren heeft winkels opgeroepen om angorawol uit de schappen halen. Daarnaast maakt fractievoorzitter Marianne Thieme zich sterk voor een importverbod op angorawol en een etiketteringsplicht zodat consumenten weten waar de producten vandaan komen.
Magrathea schreef:Citaat:28-11-2013
Na H&M stopt ook modeketen WE met de verkoop van producten waar angorawol in is verwerkt, in reactie op internationaal protest over de wijze waarop angorakonijnen in China worden behandeld. De Partij voor de Dieren heeft winkels opgeroepen om angorawol uit de schappen halen. Daarnaast maakt fractievoorzitter Marianne Thieme zich sterk voor een importverbod op angorawol en een etiketteringsplicht zodat consumenten weten waar de producten vandaan komen.
Magrathea schreef:En dan te bedenken hoe weinig de PvdD serieus genomen wordt![]()
Ik ben benieuwd hoeveel mensen in dit topic trouwens weten bijvoorbeeld dat mannelijke varkens voor varkensvlees in de bio industrie onverdoofd gecastreerd worden. En dat de staarten onverdoofd worden geknipt.
Als je daarover begint ben je een preachy vegetarian maar als het over schattige konijntjes gaat staat de wereld op zijn kop...
marlies85 schreef:Ik heb tijdens mijn opleiding biggen onverdoofd moeten couperenSnap waarom zoiets nodig is, maar het kan ook op een andere en diervriendelijkere manier, maar het moet snel en mag geen drol kosten natuurlijk
![]()
Maar hier geen angorawol in de kasten gelukkig, sowieso geen wol...kriebeltruien hou ik niet zo van.
Magrathea schreef:Als je daarover begint ben je een preachy vegetarian maar als het over schattige konijntjes gaat staat de wereld op zijn kop...