Miljoenenjacht, deelnemer eist miljoenen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
purny

Berichten: 27492
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:04

Ben benieuwd of Pownieuws aandacht eraan besteed. Die zal die vent ongetwijfeld voor het blok zetten of voor ***

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:09

Ik kom uit hetzelfde dorp als deze man :+ heel het dorp lacht hem uit en vindt hem een loser.... :')

purny

Berichten: 27492
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:12

listiglistje schreef:
Ik kom uit hetzelfde dorp als deze man :+ heel het dorp lacht hem uit en vindt hem een loser.... :')

Pownews al gespot? :D Heel Nederland lacht hem uit...

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:12

Nah pownews zal vanavond wel vooral bezig zijn met het feit dat een journalist van hun in elkaar geslagen is door een diplomaat :n
Zou wel leuk zijn als ze er aandacht aanbesteden, ze zijn zo hilarisch :')

Toogfilosoof
Berichten: 4897
Geregistreerd: 05-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:15

Ookal ben ik van mening dat het eigen schuld dikke bult betreft, ik ben toch heel benieuwd wat er met deze zaak gaat gebeuren en hoe de advocaat dit gaat aanpakken.

tienus63

Berichten: 12080
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:16

listiglistje schreef:
Ik kom uit hetzelfde dorp als deze man :+ heel het dorp lacht hem uit en vindt hem een loser.... :')

Alleen nog maar klanten vanwege leedvermaak? :+

Rooie bollen ipv Bossche bollen.
Hansworst-broodjes
Oliedombollen.

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:17

purny schreef:
listiglistje schreef:
Ik kom uit hetzelfde dorp als deze man :+ heel het dorp lacht hem uit en vindt hem een loser.... :')

Pownews al gespot? :D Heel Nederland lacht hem uit...

gaat even checken :D :=

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:19

tienus63 schreef:
listiglistje schreef:
Ik kom uit hetzelfde dorp als deze man :+ heel het dorp lacht hem uit en vindt hem een loser.... :')

Alleen nog maar klanten vanwege leedvermaak? :+

Rooie bollen ipv Bossche bollen.
Hansworst-broodjes
Oliedombollen.

:')

purny

Berichten: 27492
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:19

Ik zie ook al kamervragen aankomen over dit onderwerp :+

Met als hoofdvraag/onderwerp: Het leed dat op de verkeerde knop drukken heet...
Laatst bijgewerkt door purny op 20-11-13 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimbers

Berichten: 5104
Geregistreerd: 04-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:20

Wat ik gehoord heb van mensen die hem kennen is dat het verhaal heel anders is dan hier gepost. Mensen schijnen erg blij te zijn met hun gewonnen geld!

Zal me niks verbazen als dit enorm is opgeblazen door de media.

josie
Berichten: 5412
Geregistreerd: 22-02-06

Re: Miljoenenjacht, deelnemer eist miljoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:26

Zou deze meneer het ook gedaan hebben als er in de koffer minder gezeten dan dat hij op dat moment verdiende, hij drukte bij 125.000.
Stel er had in de koffer 100.000 gezeten, had hij dan ook een zaak aangespannen omdat hij teveel (25.000) zou krijgen dan waar hij volgens de koffer recht op zou hebben?
En als hij dan ook 'per ongeluk' op de rode knop gedrukt zou hebben...........
Uiteraard niet!!
Dan zou hij geen zaak aanspannen en waren de regels (die nu niet duidelijk zouden zijn geweest) in eens wel duidelijk geweest.

_Cher

Berichten: 1123
Geregistreerd: 14-02-07
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 21:27

Ik heb de uitzending gezien toen, hij gaf meteen aan dat het een fout was dat hij gedrukt had, dus ze hadden hem best verder kunnen laten spelen. Het is wel l*llig, maar om er nou een rechtszaak van te maken..

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Miljoenenjacht, deelnemer eist miljoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 22:00

Ze hebben ook nog wat dingen weggeknipt. Hij had voor het "drukken" gezegd dat hij door wilde spelen en de keiharde poedersuiker toen hij drukte.

Ben benieuwd hoe het verder verloopt

Babsiej

Berichten: 6239
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:35

Raponsje schreef:
Stel dat hij nu de rechtzaak wint.. dan staat hij wel voor altijd bekend als die zeur die 125.000 euro "gratis" niet genoeg vond en er een rechtzaak van moest maken omdat hij een spelletje verloren heeft.



Prima toch ? Ik doe het ervoor, laat mij die zeur maar zijn met 5 miljoen.. over een jaar is iedereen het weer vergeten :D

Anoniem

Re: Miljoenenjacht, deelnemer eist miljoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:38

Nogmaals, die man is hartstikke tevreden met zijn geldbedrag maar de advocaat wil het juist aankaarten.
Om dezelfde reden als dat ik het goed vind dat ze er een zaak van maken.

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:46

Echt hoor. Take it like a man. Suck it up. Balen dat je geen 5 miljoen hebt. Maarre, 125000 is ook een mooi bedrag toch?? Zou willen dat ik dat zou krijgen....

Anouk_17
Berichten: 1276
Geregistreerd: 02-12-08

Re: Miljoenenjacht, deelnemer eist miljoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 00:00

Ik ga de beste man schrijven, dat de belastingdienst wat terugbetalingen wil verwachten voor 28dec. Of hij niet misschien kan betalen aangezien hij toch niet blij is met een bedrag van 125.000,- :)
Oke, even serieus wat bezield hem zeg? Zal zoonlief hebben gedroomd xD Als deze beste man echt blij is en het hem niet uitmaakt waarom gaat hij dan in zee met de advocaat ;) ??? Deal is deal, jammer maar helaas. Hoop echt dat hij nergens meer recht op heeft en hij lekker de boeken in gaat als een zeer trieste verliezer. In de fillipijnen zitten ze verdomme zonder dagelijkse benodigdheden. Bah heeeeeel triest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 00:23

Anouk_17 schreef:
Ik ga de beste man schrijven, dat de belastingdienst wat terugbetalingen wil verwachten voor 28dec. Of hij niet misschien kan betalen aangezien hij toch niet blij is met een bedrag van 125.000,- :)
Oke, even serieus wat bezield hem zeg? Zal zoonlief hebben gedroomd xD Als deze beste man echt blij is en het hem niet uitmaakt waarom gaat hij dan in zee met de advocaat ;) ??? Deal is deal, jammer maar helaas. Hoop echt dat hij nergens meer recht op heeft en hij lekker de boeken in gaat als een zeer trieste verliezer. In de fillipijnen zitten ze verdomme zonder dagelijkse benodigdheden. Bah heeeeeel triest


Omdat die advocaat het zelf aanbiedt, en indien hij de zaak verliest hoeft hij ook niets te betalen. Sorry, maar dan zou ik ook in zee gaan met de advocaat.
Lezen, lezen, lezen... Moet toch niet moeilijk zijn.

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 00:28

Het punt is dat er in de spelregels wel stond dat de rode knop een deal betekende. Ik ben zelf bij de eerste opnames geweest van dit seizoen, en spijtig maar geef hem dus geen gelijk. Of zijn advocaat het wil of niet. Als hij blij was geweest met die 125000 zou hij er geen advocaat voor hebben.
Ik zou blij zijn met een bedrag als dat! Je komt met niets, en gaat weg met de gedachte dat je net even 125000 euro hebt gewonnen. Ja, er zat 5 mil in z'n koffertje, maar hij heeft het spel gespeeld, en bij 125000 gedrukt. Jammer maar helaas. Geen reden voor een rechtzaak.

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 00:31

Bizzybijtje schreef:
Anouk_17 schreef:
Ik ga de beste man schrijven, dat de belastingdienst wat terugbetalingen wil verwachten voor 28dec. Of hij niet misschien kan betalen aangezien hij toch niet blij is met een bedrag van 125.000,- :)
Oke, even serieus wat bezield hem zeg? Zal zoonlief hebben gedroomd xD Als deze beste man echt blij is en het hem niet uitmaakt waarom gaat hij dan in zee met de advocaat ;) ??? Deal is deal, jammer maar helaas. Hoop echt dat hij nergens meer recht op heeft en hij lekker de boeken in gaat als een zeer trieste verliezer. In de fillipijnen zitten ze verdomme zonder dagelijkse benodigdheden. Bah heeeeeel triest


Omdat die advocaat het zelf aanbiedt, en indien hij de zaak verliest hoeft hij ook niets te betalen. Sorry, maar dan zou ik ook in zee gaan met de advocaat.
Lezen, lezen, lezen... Moet toch niet moeilijk zijn.


Lees even snel 7 pagina's door. '-_- en als hij wel wint? Mag meneer gaan dokken? Hij heeft nooit recht gehad op die 5000000. Waarom zou hij die dan nu ineens wel krijgen? Hij had er pas recht op gehad als hij het spel had uit gespeeld. Ik zou ook balen als ik hem was. Maar een rechtzaak gaat te ver. Zo is t spel nu eenmaal.

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 00:34

purny schreef:
Ik zie ook al kamervragen aankomen over dit onderwerp :+

Met als hoofdvraag/onderwerp: Het leed dat op de verkeerde knop drukken heet...


_/-\o_ _O-

Poiuytrewq
Berichten: 15421
Geregistreerd: 06-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 00:59

Raponsje schreef:
Stel dat hij nu de rechtzaak wint.. dan staat hij wel voor altijd bekend als die zeur die 125.000 euro "gratis" niet genoeg vond en er een rechtzaak van moest maken omdat hij een spelletje verloren heeft.

Wat maakt dat uit dan? Misschien vinden mensen hem een loser maar is het wel een loser met geld. Die verhuist wel ergens heen waar ze hem niet kennen.

Ik zou zo hetzelfde doen voor die 5 miljoen :') Wint ie niet ja jammer dan, maar dan houdt ie ook wel genoeg geld over en heeft ie het iig geprobeerd :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 01:02

LoveUggs schreef:
Bizzybijtje schreef:


Omdat die advocaat het zelf aanbiedt, en indien hij de zaak verliest hoeft hij ook niets te betalen. Sorry, maar dan zou ik ook in zee gaan met de advocaat.
Lezen, lezen, lezen... Moet toch niet moeilijk zijn.


Lees even snel 7 pagina's door. '-_- en als hij wel wint? Mag meneer gaan dokken? Hij heeft nooit recht gehad op die 5000000. Waarom zou hij die dan nu ineens wel krijgen? Hij had er pas recht op gehad als hij het spel had uit gespeeld. Ik zou ook balen als ik hem was. Maar een rechtzaak gaat te ver. Zo is t spel nu eenmaal.



Reageer dan ook gewoon niet als dat teveel moeite is. Een beetje teruglezen en je hebt al meer een indruk van wat er speelt dan wanneer je maar gewoon van de OP uit gaat.
Ja, als hij de rechtszaak wint moet hij de advocaat wel betalen. Maar ja, als je 5.000.000,- hebt is dat niet echt een probleem.

Poiuytrewq
Berichten: 15421
Geregistreerd: 06-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 01:07

Gekke oliebol. Nou ja van die 125.000 had ook genoeg overgebleven anders. :')

Raponsje

Berichten: 4090
Geregistreerd: 11-01-12
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 01:17

Babsiej schreef:
Raponsje schreef:
Stel dat hij nu de rechtzaak wint.. dan staat hij wel voor altijd bekend als die zeur die 125.000 euro "gratis" niet genoeg vond en er een rechtzaak van moest maken omdat hij een spelletje verloren heeft.



Prima toch ? Ik doe het ervoor, laat mij die zeur maar zijn met 5 miljoen.. over een jaar is iedereen het weer vergeten :D


Ik vind het nogal onsympathiek dat je omdat je niet tegen je "verlies" kunt een rechtzaak begint.