Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
git schreef:Ik ben ook taxi chauffeuse, en ben blij dat ik alleen contract vervoer doe. Je wilt ook niet weten wat de chauffeurs voor hun kiezen krijgen. Er zijn klanten die liever in natura betalen. Er zijn klanten die helemaal niet betalen, maar snel uit de auto springen bij een stoplicht vlak bij huis. Mensen die een taxi bellen, en vervolgens niet op komen dagen als de taxi eenmaal daar is. Klanten die mopperen als je eens een minuutje te laat bent, terwijl ze wel telkens een kwartier gebruiken om in de auto te komen( regel voor contract vervoer is 2 minuten). Mensen die niet snappen dat je met een rolstoel aan board niet met 50 km per uur over een verkeers heuvel kunt, maar zij hebben haast, en dus moet chauffeur maar wat harder rijden...enz enz
RoyceMack schreef:valt het jullie ook op dat dit voornamelijk allochtoonse mensen zijn? Ik heb 1 man gezien die van Nederlandse afkomst zou kunnen zijn.
Niet om racistisch te zijn, maar dat viel me heel erg op. Gebrekkig nederlands. En vooral die taxi met die drie marokkanen:| Dát was vast en zeker een spannend ritje voor die meid.
Ik vond het zeer slecht van het programma dat ze zoon onderzoek opzetten met verborgen camera maar dat ze soms die meiden gewoon 'kwijt' raken.
Ze hadden gewoon ten aller tijden een safetyteam paraat moeten hebben die die meiden in veiligheid zou kunnen brengen als dat nodig was.
Christiene schreef:RoyceMack schreef:valt het jullie ook op dat dit voornamelijk allochtoonse mensen zijn? Ik heb 1 man gezien die van Nederlandse afkomst zou kunnen zijn.
Niet om racistisch te zijn, maar dat viel me heel erg op. Gebrekkig nederlands. En vooral die taxi met die drie marokkanen:| Dát was vast en zeker een spannend ritje voor die meid.
Ik vond het zeer slecht van het programma dat ze zoon onderzoek opzetten met verborgen camera maar dat ze soms die meiden gewoon 'kwijt' raken.
Ze hadden gewoon ten aller tijden een safetyteam paraat moeten hebben die die meiden in veiligheid zou kunnen brengen als dat nodig was.
Dit vond ik ook erg gevaarlijk, zo moeilijk is het niet iets van een gps of een zender zodat ze weten waar de taxi rijd, of er een auto achter aan laten rijden.
en dan vertellen ze dat ook nog gewoon in de uitzending..
RoyceMack schreef:valt het jullie ook op dat dit voornamelijk allochtoonse mensen zijn? Ik heb 1 man gezien die van Nederlandse afkomst zou kunnen zijn.
Citaat:Ik vond het zeer slecht van het programma dat ze zoon onderzoek opzetten met verborgen camera maar dat ze soms die meiden gewoon 'kwijt' raken.