Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Ik heb hem ook geactiveerd, net als de vorige trouwens. Inderdaad voor de koppeling met de airmiles. Wat dat betreft verandert er volgens mij niets, hiervoor kon ik ook al die de app terugzien wat ik wanneer had gekocht. Heel confronterend als de ijsjes bovenaan de lijst meest gekochte spullen staan, met op nummer twee de koekjes en dan pas brood, melk, en gezonde dingen
ShadyCeline schreef:Waarom zouden ze niet mogen weten wat je koopt? Dit doen ze alleen als voordeel voor de klanten hoor.
Ik vind het een beetje raar dat mensen niet willen dat ze weten wat hun kopen.....
Suzanne F. schreef:ShadyCeline schreef:Waarom zouden ze niet mogen weten wat je koopt? Dit doen ze alleen als voordeel voor de klanten hoor.
Ik vind het een beetje raar dat mensen niet willen dat ze weten wat hun kopen.....
Tenzij ze het in de toekomst gaan koppelen aan je zorgverzekering. Wie ongezonde dingen koopt, betaalt meer premie.
SuperAssie schreef:Ze zien zowieso al wat je koopt, of je mn nou registreert of niet.(alleen staat je naam er dan niet bij)
Mijne is wel geactiveerd, puur omdat ik werk bij AH en mijn personeelskorting graag krijg![]()
En ook om airmiles voor mijn moeder te sparen.
Boeit me niet dat ze weten wat ik koop, alsof ze bij AH sowieso dingen verkopen die anderen niet mogen weten?
ShadyCeline schreef:SuperAssie schreef:Ze zien zowieso al wat je koopt, of je mn nou registreert of niet.(alleen staat je naam er dan niet bij)
Mijne is wel geactiveerd, puur omdat ik werk bij AH en mijn personeelskorting graag krijg![]()
En ook om airmiles voor mijn moeder te sparen.
Boeit me niet dat ze weten wat ik koop, alsof ze bij AH sowieso dingen verkopen die anderen niet mogen weten?
Precies... En ik werk ook bij de AH en die personeelskorting is wel fijn
De mensen die niet willen dat mensen weten wat ze kopen... Doen die ook een doek om hun winkelwagentje of zo? Want anders ziet alsnog iedereen het hoor...