nieuwe bonuskaart.. activeer jij hem?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Activeer jij de nieuwe bonuskaart?

nee, ik blijf anoniem hem gebruiken
89 (31%)
ja
136 (48%)
misschien
36 (12%)
ik gebruik hem helemaal niet.
17 (6%)
anders
3 (1%)

Totaal aantal stemmen: 281

Christiene

nieuwe bonuskaart.. activeer jij hem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 20:46

IK deed vorige week boodschappen en kreeg de nieuwe bonuskaart en mijn oude werd gewoon weggegooid voor ik maar iets kon doen.

nu las ik de folder door.. je kan hem activeren en dan krijg je extra korting.. of zo laten en dan werkt hij wel voor bonus korting.

als je activeerd krijg je o.a. een paar euro korting als je minimaal voor een bepaald bedrag ergens wat koopt(staat in folder waar). of extra korting bovenop de normale bonuskorting.

ik ga mij dus echt niet registeren... ze gaan dan bij houden wat je allemaal koopt!!

ik vroeg me af wat andere mensen doen.

ik ga hem zelf anoniem gebruiken.. maar dan word het ook opgeslagen wat je koopt.

crazycactus

Re: nieuwe bonuskaart.. activeer jij hem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:48

Ik activeer hem wel, heb 'm gekoppeld aan mijn airmiles. Zal me een zorg zijn als ze weten wat ik koop, heb niets te verbergen.

Sting

Re: nieuwe bonuskaart.. activeer jij hem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:49

Ik wens ze veel succes met mijn gekochte aardappeltjes en chocolade! :P

Anoniem

Met je oude bonuskaart werd toch ook al alles geregistreerd?

simodi

Ik activeer hem niet, omdat ik geen zin heb in nog meer spam mail! Ik ga toch niet speciaal naar de winkel voor een aanbieding! ;)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:50

Ik heb hem ook geactiveerd, net als de vorige trouwens. Inderdaad voor de koppeling met de airmiles. Wat dat betreft verandert er volgens mij niets, hiervoor kon ik ook al die de app terugzien wat ik wanneer had gekocht. Heel confronterend als de ijsjes bovenaan de lijst meest gekochte spullen staan, met op nummer twee de koekjes en dan pas brood, melk, en gezonde dingen :')

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:50

Het registreren vind ik geen probleem, ik heb alleen geen behoefte aan de mail en/of post, dus ik registreer mij niet. Vorige had ik ook niet geactiveerd.

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:51

Kanelly schreef:

Dat wel, maar dan wisten ze niet dat jij het was ;).
Hij was anoniem.

jorika1986

Yessy schreef:
Ik heb hem ook geactiveerd, net als de vorige trouwens. Inderdaad voor de koppeling met de airmiles. Wat dat betreft verandert er volgens mij niets, hiervoor kon ik ook al die de app terugzien wat ik wanneer had gekocht. Heel confronterend als de ijsjes bovenaan de lijst meest gekochte spullen staan, met op nummer twee de koekjes en dan pas brood, melk, en gezonde dingen :')

:D Heel gezond bezig dus...

Celine_Famke

Waarom zouden ze niet mogen weten wat je koopt? Dit doen ze alleen als voordeel voor de klanten hoor.
Ik vind het een beetje raar dat mensen niet willen dat ze weten wat hun kopen.....

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:52

Ik heb hem wel geregisteerd. Maakt mij niet uit of ze weten wat ik koop. Prima als ik daardoor extra korting krijg op de voor mij relevante producten.

NienkeV1994

Ja ik heb hem geactiveerd maar volgens mij moet ik dat ook wel aangezien ik bij de AH werk en niet weet of ik zonder activeren wel m'n personeelskorting krijg

Mareska

Ik heb hem ook geactiveerd, de kaart is gekoppeld aan airmiles. Het zal me verder een worst wezen wat ze met mijn aankoopgegevens doen en één spammail meer of minder maakt me ook niet uit.

Anoniem

Mijn moeder heeft ook haar luchtmiles eraan vast , dus heb hem even geregistreerd anders is ze die 10,000 miles kwijt en ze heeft een losse gekregen van me zodat ze nog meer miles elders kan sparen!

wendyenbram

Ik wel, kan mij niks schelen of ze weten hoeveel ik overal van koop. spammail kun je weer uitzetten, of meteen in je spampostvak laten komen.
het heeft best wel wat extra voordeeltjes, hopen dat dat zo blijft, en dat het niet alleen een lokkertje is.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:53

ShadyCeline schreef:
Waarom zouden ze niet mogen weten wat je koopt? Dit doen ze alleen als voordeel voor de klanten hoor.
Ik vind het een beetje raar dat mensen niet willen dat ze weten wat hun kopen.....

Tenzij ze het in de toekomst gaan koppelen aan je zorgverzekering. Wie ongezonde dingen koopt, betaalt meer premie. :D

Tinkertje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:54

Ik heb hem ook geactiveerd, je krijgt er leuke kortingen mee heb ik begrepen,
en ach als ik korting op de wortels krijg.... (ze zullen wel denken..goh die eet veel wortels..)

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 20:54

Kanelly schreef:

ik had toen ook een anonieme iedereen dacht ik.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:55

Ik heb hem ook niet geregistreerd. Het gaat ze niks aan wat ik koop en waar ik woon.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:56

Suzanne F. schreef:
ShadyCeline schreef:

Tenzij ze het in de toekomst gaan koppelen aan je zorgverzekering. Wie ongezonde dingen koopt, betaalt meer premie. :D

Dat gaat niet gebeuren (ik werk bij de Appie) want dat mag niet eens :)

En al zou het ooooooit wel gebeuren.... Dan is dat toch alleen maar goed? Dan worden de mensen misschien wel gezonder! haha. Worden er minder vette dingen gekocht.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:59

Ze zien zowieso al wat je koopt, of je mn nou registreert of niet.(alleen staat je naam er dan niet bij)
Mijne is wel geactiveerd, puur omdat ik werk bij AH en mijn personeelskorting graag krijg B-)
En ook om airmiles voor mijn moeder te sparen.

Boeit me niet dat ze weten wat ik koop, alsof ze bij AH sowieso dingen verkopen die anderen niet mogen weten?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:00

De mensen die achter mij in de rij staan zien ook wat ik koop, de caissière ook dus ja ik registreer het. Zulke ruige dingen verkoopt de appie ook niet wat dat betreft :')
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 30-10-13 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:01

Ik heb 'm ook gekoppeld, voor de airmiles inderdaad :j Daarbij scan ik sowieso m'n boodschappen al (is van gfk consumerscan). Dus dan mag AH ook wel weten wat ik bij ze koop :P

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:01

SuperAssie schreef:
Ze zien zowieso al wat je koopt, of je mn nou registreert of niet.(alleen staat je naam er dan niet bij)
Mijne is wel geactiveerd, puur omdat ik werk bij AH en mijn personeelskorting graag krijg B-)

Boeit me niet dat ze weten wat ik koop, alsof ze bij AH sowieso dingen verkopen die anderen niet mogen weten?

Precies... En ik werk ook bij de AH en die personeelskorting is wel fijn :P

De mensen die niet willen dat mensen weten wat ze kopen... Doen die ook een doek om hun winkelwagentje of zo? Want anders ziet alsnog iedereen het hoor... :')

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:02

ShadyCeline schreef:
SuperAssie schreef:

Precies... En ik werk ook bij de AH en die personeelskorting is wel fijn :P

De mensen die niet willen dat mensen weten wat ze kopen... Doen die ook een doek om hun winkelwagentje of zo? Want anders ziet alsnog iedereen het hoor... :')

NEEE niet naar mijn brood kijken hoor! Niemand mag weten dat ik brood met pitjes eet! _O-