PocoGaucha schreef:oke, wie gaat er 31 oktober mee in een duivelpak naar werkendam om snoepjes uit te delen?
yeah
allerheiligen is trouwens een katholieke viering, dus daarom kan ik me voorstellen dat de sgp het daar ook niet mee eens is.
de dorpskernen die het voornamelijk bertreft (Hank en Dussen) zijn van origine ook overwegend katholiek...
maar goed, tis gemeente Werkendam, dus gij zult zich voegen naar de wat zwaarder op de hand liggende christelijke geloofsovertuigingen...
andere issue is trouwens volgens mij dat het door een , door de gemeente betaalde functionaris (combinatiefunctionaris ) word georganiseerd , want ondanks dat de sgp en de cu niet de enige partijen in de gemeente coalitie zijn, vinden zij nog steeds dat iedereen collectief diep respect hebben voor hun wensen, willen en grillen...dat dat respect andersom nog al eens niet te bespeuren is, doet er dan weer niet toe 
maar dat is iets waar je op meer vlakken tegen aan loopt binnen de gemeente Werkendam...heb ik al hele discussies met dhr Meijboom(SGP) over gehad.
uiteindelijk sluit je die discussies af met de conclusie dat je nooit helemaal op dezelfde lijn zult zitten, maar wel met zijn allen door 1 deur zou moeten kunnen met wederzijds respect. , tot die deur volgens hen weer eens te smal is .