Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben niet zo snel van slag verder maar kan me voorstellen dat niet iedereen daar blij van wordt zeg maar.
imo is dit uber sarcastisch bedoeld, ze vinden paarden niet leuk hoor, dat geloof ik best, maar alle paarden dood hebben nee dat is gewoon een flauw grapje 

ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom ze dat deed, het lijkt me nou niet echt comfi om in een dood paard te gaan liggen
ik word er op de foto's al onpasselijk van
ja dat is wel echt goor! wat is dat paarden hart groot trouwens zeg! had ik nooit een beeld bij dat ie zo groot was! 
Citaat:Dressuur? Ha! Paarden die op dressuur zitten worden altijd gepest op de paardenschool. En terecht. Stelt u zich een middeleeuwse veldslag voor. Bruutheid. Excessief geweld. Bloed overal. Probeert u zich nu een dressuurpaard voor te stellen midden in die veldslag. Precies. Dressuurpaarden zijn gaap.

_Tara_ schreef:Dat van geenstijl vind ik nou niet zo schokkend. Dat gaat gewoon nergens over.
Dat van die meidenblog jeetje... Daar mag je best een flinke waarschuwing bij zetten inderdaadIk ben niet zo snel van slag verder maar kan me voorstellen dat niet iedereen daar blij van wordt zeg maar.