GeenStijl.nl en meidenblog

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Andrea_
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

GeenStijl.nl en meidenblog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-13 09:47

Ik weet niet of dit onderwerp hier goed staat, en anders moet de Moderator het verplaatsen of verwijderen als het TE erg zou zijn...

Wat ik nu weer tegenkwam op Facebook, heb ik geen woorden voor...echt geen stijl van GeenStijl.nl
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... _dood.html

Mijn mond viel open na het lezen van dit bericht.
wat denken deze mensen wel? Hier in limburg is al genoeg gedoe van mensen die vinden dat ze paarden moete toetakelen met een mes e.d
Ik vindt dit aanzetten tot geweld van dierenmishandeling.
tja, eigenlijk weet ik niet goed hoe te reageren...zit met mijn mond vol tanden....
Nog maar te zwijgen over dit bericht...( let op! foto's kunnen gruwelijk zijn)
[...]

wat kunnen wij bokkers hier aan doen? kan dit allemaal maar zou op internet geplaatst worden, moeten wij actie ondernemen? dit melden bij Partij voor de dieren?
Laatst bijgewerkt door Appelflapje op 04-10-13 11:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link naar schokkende beelden verwijderd.

LieveLoes

Re: GeenStijl.nl en meidenblog

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 09:49

Ik heb het gezien inderdaad, vooral die meidenblog.nl vind ik gruwelijk!

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 09:51

Ik denk dat er niets aan te doen valt..
Geenstijl moet je gewoon niet serieus nemen, al is het echt achterlijk wat ze plaatsen..

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 09:58

Dat van geenstijl vind ik nou niet zo schokkend. Dat gaat gewoon nergens over.

Dat van die meidenblog jeetje... Daar mag je best een flinke waarschuwing bij zetten inderdaad := Ik ben niet zo snel van slag verder maar kan me voorstellen dat niet iedereen daar blij van wordt zeg maar.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 10:00

Leuk dat geen stijl eerst aandacht besteed aan de ponypletter, en dat dit pure dierenmishandeling was (en erg leuk geschreven stuk) en dan nu dit?
Snap dat niet zo. Maargoed, daarvan heb ik zo iets van; ieder zijn mening. Word er wel boos om, maar kan er toch niks tegen doen..

Meidenblog, vind ik gewoon gruwelijk vieze foto's. Paard was dan al 32, en al dood, maar toch.. Beetje respect naar je dier toe mag wel....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 10:01

geen stijl moet je vooral niet te letterlijk nemen denk ik :') imo is dit uber sarcastisch bedoeld, ze vinden paarden niet leuk hoor, dat geloof ik best, maar alle paarden dood hebben nee dat is gewoon een flauw grapje :')

ik moest trouwens wel heel erg lachen om deze zin; 'Galopperen. Het. Lompste. Woord. Ooit.' :')
en wel meer dingetjes eigenlijk :+

wb die vrouw die in dat paard gaat liggen, WTF :') ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom ze dat deed, het lijkt me nou niet echt comfi om in een dood paard te gaan liggen :') ik word er op de foto's al onpasselijk van :+ ja dat is wel echt goor! wat is dat paarden hart groot trouwens zeg! had ik nooit een beeld bij dat ie zo groot was!

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 10:04

Stiekem moest ik hier ook wel om grinniken :')
Citaat:
Dressuur? Ha! Paarden die op dressuur zitten worden altijd gepest op de paardenschool. En terecht. Stelt u zich een middeleeuwse veldslag voor. Bruutheid. Excessief geweld. Bloed overal. Probeert u zich nu een dressuurpaard voor te stellen midden in die veldslag. Precies. Dressuurpaarden zijn gaap.

Gewoon niet serieus nemen, dikke sarcasme
Laatst bijgewerkt door SayaJones op 04-10-13 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Andrea_
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-13 10:06

Just_Sannee schreef:
Ik denk dat er niets aan te doen valt..
Geenstijl moet je gewoon niet serieus nemen, al is het echt achterlijk wat ze plaatsen..

Maar daar zal maar eens iemand tussen zittenn die dit wel serieus neemt...
Bij ons in de buurt gebeuren al genoeg dingen rondom paarden

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 10:07

Ow gatverdamme.... Oooooh bah....
had ik die 2e link maar niet geopend.

%) daar gaat mijn eetlust....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 10:10

deze vond ik ook wel leuk; 'En wij maar borstelen. Eten geven. Verzorgen. Ooit een dankwoord? Nee, integendeel. Als dank schijten ze heel je straat onder met grote hompen smerige paardenstront.' :+

het sarcasme druipt er vanaf en ik vind het grappig :')

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 10:12

_Tara_ schreef:
Dat van geenstijl vind ik nou niet zo schokkend. Dat gaat gewoon nergens over.

Dat van die meidenblog jeetje... Daar mag je best een flinke waarschuwing bij zetten inderdaad := Ik ben niet zo snel van slag verder maar kan me voorstellen dat niet iedereen daar blij van wordt zeg maar.

Idd.

Waar maken mensen zich druk om om die 1ste link.. zijn net een stel penny's die op hun tenen zijn getrapt die zich er zo over opwinden.
Zie het als sarcasme, want dat is het veelal. :Y)

Die 2e link is gewoon te smerig...

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 10:14

Is al een topic over geen stijl op bokt.. Met een paar kilo zout nemen, het zelfde idee als pownews :'
Edit: die laatste heb ik geloof ik een paar jaar terug ook al gezien.. Zou kunst zijn oid?
Laatst bijgewerkt door Celiien op 04-10-13 10:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 10:14

Die van geen stijl vind ik grappig _O-
Die van meidenblog is jaren geleden al opgedoken, of iig iets soort gelijks.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 10:17

haha dat van geen stijl is niet serieus, ik lach me ook dood om de reacties erom:

'Meneer agent, er is wat mis met uw paard. Hij heeft een banketstaaf op zijn rug.' hahahaha

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 10:19

Kijk eens naar de datum die foto's zijn van 2011.. heeft ook al eerder op bokt gestaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 10:24

Ik kon hartelijk lachen om dat stuk van GeenStijl. Kom nou, een beetje humor kan ook geen kwaad. De tweede link opent bij mij niet helemaal helaas.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 10:25

Dat van Geenstijl vond ik ook wel geniaal _O-

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 11:04

Over het artikel op GeenStijl loopt al een topic, zie: [LN] GeenStijl: alle paarden moeten dood.

Het andere linkje is in verband met jonge en gevoelige gebruikers absoluut niet geschikt voor Bokt. Het topic gaat dan ook op slot en het linkje naar de gruwelijke beelden zal uit de openingspost worden verwijderd.