De meesten hier zullen zich de dramawinter in de Oostvaardersplassen nog wel herinneren..... In een ander topic op bokt las ik dat Natuurmonumenten een enquête online heeft staan waarin er naar de mening wordt gevraagd over het wel/niet afschieten en bijvoeren in de Oostvaardersplassen. Ergens in dat zelfde topic las ik dat een vergelijkbare enquête is gehouden, maar dat daar bleek dat 75% van de mensen die invulden "aanhangers" waren van bepaalde Natuurorganisaties. Misschien is het dus goed dat deze enquête ingevuld wordt door een groter aantal "paardenmensen". Wie weet kunnen we zo invloed uitoefenen op wat er de komende winter met de paarden daar gebeurt. Link naar de enquête: http://www.natuurmonumenten.nl/vul-de-enquete-in (Je hoeft geen lid te zijn van natuurmonumenten om deel te kunnen deelnemen.)
Laatst bijgewerkt door Oreo op 28-09-13 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Kleine correctie: de enquete van Natuurmonumenten gaat over hoe wij moeten/ willen omgaan met groot wild in Nederland. Het gaat niet over een specifiek gebied (en dan al zeker niet over de Oostvaardersplassen, want daar is Staatsbosbeheer de beheerder). Maar goede oproep: hoe meer mensen het invullen, hoe beter. Ik ben wel benieuwd wat er uit komt.
_Marjoo_
Geplaatst: 28-09-13 22:50
Ik heb de enquete ingevuld. Het is van belang dat zoveel mogelijk mensen deze invullen. Vooral als ze het (wilde) paardenwelzijn hoog in vaandel hebben!