Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
love_western schreef:Dat de wereld naar de klote gaat.
Fiffill schreef:Er is wel vaker spraak van massale vissterfte trouwens, misschien is het niks nieuws? Dan zou je eigenlijk cijfers van voorgaande jaren moeten hebben. Maar je hoort het wel vaker. Zou natuurlijk heel veel oorzaken kunnen hebben.
Fiffill schreef:Eerste waar ik aan dacht was Fukushima, maar geen idee of de plekken van vissterfte zo logisch zijn daarvoor...
Edit: en of dat wel mogelijk is natuurlijk, geen idee in hoeverre zoiets zo snel verspreid zou kunnen zijn en of het dan nog steeds dodelijk is.
LadyMadonna schreef:bigone schreef:Elke keer als iemand een fleece kledingstuk wast en dan ook nog in de droger doet draag je bij aan de plasticsoep in de oceanen, dit zal misschien niet de oorzaak van deze krabbensterfte zijn maar sinds ik dit weet komt er bij ons iig geen fleece meer in, alle kleine beetjes helpen.
LadyMadonna schreef:bigone schreef:Elke keer als iemand een fleece kledingstuk wast en dan ook nog in de droger doet draag je bij aan de plasticsoep in de oceanen, dit zal misschien niet de oorzaak van deze krabbensterfte zijn maar sinds ik dit weet komt er bij ons iig geen fleece meer in, alle kleine beetjes helpen.