Gezinsdrama schoonloo.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Legoblokje

Gezinsdrama schoonloo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-13 16:19

MarJon

Re: Gezinsdrama schoonloo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 16:23

Vreselijk..

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 16:26

Y;(

Niet normaal meer.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 16:27

Vreselijk... Brief staat online gepubliceerd, de reden? Geen idee.... Had IMO niet gehoeven.

Hoe ver moet je zijn als je zoiets doet... :n Egoïst....

De eigenaresse van het park is een nicht van mijn vader. Heb zelf weinig contact met hen (beetje raar ook om nu opeens contact op te nemen), maar hoop dat ze veel steun en hulp krijgen daar. Ze kunnen er niks aan doen dat zoiets op hun park gebeurd... (Kom zelf van oorsprong uit Grolloo, dorp ernaast)
Laatst bijgewerkt door Winged op 09-09-13 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 16:28

Wat in- en intriest ;(

Sla dan de hand aan jezelf, maar laat je kinderen er buiten :n

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 16:29

Walgelijk... en dan nog het lef hebben om de afscheidsbrief naar ouders te sturen die er niets mee te maken hebben..
Verschrikkelijk gewoon.. weer 3 kwetsbare leventjes weggenomen...

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 16:31

God god mensen, laat de kindjes er toch buiten... die hadden nog moeten groeien, leren, spelen.. houd de kids alsjeblieft buiten je (v)echtscheiding... Deze man brengt die kinderen alleen maar om omdat ie het zijn ex vrouw niet gunt, om te kotsen gewoon.

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 16:31

Afschuwelijk... niet WEER he. ik snap niet hoe je je eigen kinderen kunt vermoorden. Zo van, ik niet dan jij ook niet! Erg voor die man hoor dat hij een rotleven had maar dan hoef je je kinderen toch niet ook om te brengen.

Bandaloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 16:36

Sneu voor de kindjes, moeder, familie én de vader. Vreselijk...

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 16:36

Bah wat in en intriest. Waarom kunnen mensen niet normaal uit elkaar gaan, ongeacht wat er gebeurt is.. Probeer in zo'n situatie het welzijn, gezondheid en veiligheid van je kinderen voorop te stellen. In plaats van je ex vrouw nog even een hak te zetten.. om wat wat haar (en hem waarschijnlijk ook) zo dierbaar is af te nemen

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 16:43

Sneu voor de vader??? Wat is sneu? Dat ie de ballen niet had om alleen zichzelf op te hangen en de arme kinderen gewoon te laten leven??

Wat er prive ook gaande is,je bent gewoon een lafaard als je zo te werk gaat... smoesjes zijn dat,alles gebruiken om zo'n vreselijke daad te doen.. gescheiden,geldproblemen of niet... van kinderen blijf je gewoon af. PUNT!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 17:27

Oke, ik denk nu dat ik heel bokt over mij heen krijg. laten we iig voorop stellen dat ik ABSOLUUT NIET goedkeur wat de vader heeft gedaan.

Maarr..
Aan de andere kant krijg ik een 'fijn' gevoel dat hij ook de kinderen meegenomen heeft. Als de kinderen 7 jaar lang met de (v)echtscheiding hebben meegeleeft, denk je dat het voor die kinderen dan leuke jeugd is als de vader ook nog zelfmoord pleegt?

Oke, de kinderen hebben geen eigen keuze gehad (ga ik vanuit) maar toch. ik ben mijn eigen vader verloren, wellis waar niet aan zelfmoord, maar toch.. het leven zet alles gigantisch op je kop. Ook de kinderen is heel veel leed bespaard zeg maar..

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 17:29

De vader schrijft in de brief 'geen ruziënde ouders meer en geen gesleep met de kinderen. We hebben nu eindelijk rust'. Híj wilde rust, maak ik uit zijn verhaal op, maar waarom, waaróm die jongens...

Hij schrijft ook 'ik had ze graag iets anders gegund'. Nou... had dat dan gedaan :\

Ik begrijp overigens best dat je wel héél wanhopig moet zijn om tot zo'n daad over te kunnen gaan, maar begrijpen dat je dit überhaupt kán... dat kan ik niet.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 17:34

Ladybird schreef:
Ook de kinderen is heel veel leed bespaard zeg maar..

Hoewel ik begrijp wat je bedoelt kan je dat, vind ik, niet zo stellig bepalen voor een ander, zéker niet zonder enige verdere informatie. Dat kinderen een vervelende of zelfs traumatische jeugd hebben betekent niet dat ze later niet blij kunnen zijn om te leven. Ik vind het echt een brug te ver om te zeggen dat het 'fijn' is dat de kinderen ook maar dood zijn, omdat je daarmee door jouw gekleurde bril kijkt naar hún leven. Misschien waren ze levenslang getraumatiseerd geweest, maar misschien hadden ze ook na enkele jaren de draad weer helemaal opgepakt en waren het dan normale, gelukkige tieners geweest.

Ik vind het overigens ook sneu voor de vader. Hoe afschuwelijk moet het zijn om oprecht te geloven dat je bloedeigen kinderen dood beter af zijn dan levend? Dat lijkt me echt een verschrikkelijke gedachte die ik niemand gun. Wat níet wegneemt dat ik het bijzonder kwalijk vind dat iemand ook handelt naar die gedachte.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 17:38

vreselijk. Maar voor je tot zoiets als dit in staat bent ben je een eind heen. Dit is niet van de ene op de andere dag bedacht en wat dat betreft kan ik me het wel voorstellen dat dit soort dingen gebeuren! Ik vind dat er erg hard geoordeeld wordt over de vader die dit gedaan heeft zonder meer informatie te hebben.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 17:48

Vreselijk! Wat ontzettend verdrietig, ik heb er geen andere woorden voor... :(

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-13 18:44

Ladybird schreef:
Oke, ik denk nu dat ik heel bokt over mij heen krijg. laten we iig voorop stellen dat ik ABSOLUUT NIET goedkeur wat de vader heeft gedaan.

Maarr..
Aan de andere kant krijg ik een 'fijn' gevoel dat hij ook de kinderen meegenomen heeft. Als de kinderen 7 jaar lang met de (v)echtscheiding hebben meegeleeft, denk je dat het voor die kinderen dan leuke jeugd is als de vader ook nog zelfmoord pleegt?

Oke, de kinderen hebben geen eigen keuze gehad (ga ik vanuit) maar toch. ik ben mijn eigen vader verloren, wellis waar niet aan zelfmoord, maar toch.. het leven zet alles gigantisch op je kop. Ook de kinderen is heel veel leed bespaard zeg maar..

Ik snap wat je bedoeld. Maar ze hadden ook naar een pleeggezin kunnen gaan, als dat mogelijk was..
Ben trouwens ook wel nieuwsgierig of ze al bekend waren bij jeugdzorg..

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:50

LZP -> NM

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 19:08

Wat een vreselijk verdriet moet dit weer zijn voor alle betrokkenen. Ik heb er vandaag eens over nagedacht waarom dit toch gebeurd (dat ouders hun kinderen meenemen de dood in).
Het enige wat ik kan bedenken waarom mensen zo ver kunnen gaan;
.......Ze zijn natuurlijk al psychisch heel erg ver maar wat nou als de vader geloofde in "iets" na de dood.........Dan zou hij wellicht gedacht hebben dat ze "daar" weer rustig samen kunnen zijn.
Dit hoeft natuurlijk niet meteen god te zijn. (denk aan velen onder ons die dit al zeggen bij een paard die overlijdt: ik hoop dat ik je ooit weer tegenkom of hopelijk heb je het goed daarboven).

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 19:16

JCDJK schreef:
Ladybird schreef:

Maarr..

Ik snap wat je bedoeld. Maar ze hadden ook naar een pleeggezin kunnen gaan, als dat mogelijk was..
Ben trouwens ook wel nieuwsgierig of ze al bekend waren bij jeugdzorg..

Ik heb gehoord dat ze dat niet waren. Bjz is door de antibeweging op Twitter alweer met de grond gelijk gemaakt dat ze niet hebben ingegrepen.

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 19:23

Ik vind dat alle ouders die in scheiding gaan, verplicht therapie moeten volgen (in gevallen als deze >parner heeft een ander gevonden enz).

Verschrikkelijke nieuws, krijg er echt kippenvel van.
Het is voor alle betrokken triest.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:04

o men ik hoorde het...dan die brief...pfff heftig hoor!.....die moeder ow ik kan me niet in haar verplaatsen hoe die zich nu zal voelen

Lauren_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:13

Moeders! De kinderen waren niet van dezelfde moeder.

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:14

Klopt, twee moeders zelfs -O-

Ik kan hier echt niet bij :n
Hoe kùn je?!?!
Gister avond nog de special over de broertjes die afgelopen mei vermoord zijn door hun vader zitten kijken, geen woorden voor...

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:15

jeetje arme arme mensen die hier mee te maken hebben!

veel sterkte voor de nabestaande...