Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ladybird schreef:Ook de kinderen is heel veel leed bespaard zeg maar..
Ladybird schreef:Oke, ik denk nu dat ik heel bokt over mij heen krijg. laten we iig voorop stellen dat ik ABSOLUUT NIET goedkeur wat de vader heeft gedaan.
Maarr..
Aan de andere kant krijg ik een 'fijn' gevoel dat hij ook de kinderen meegenomen heeft. Als de kinderen 7 jaar lang met de (v)echtscheiding hebben meegeleeft, denk je dat het voor die kinderen dan leuke jeugd is als de vader ook nog zelfmoord pleegt?
Oke, de kinderen hebben geen eigen keuze gehad (ga ik vanuit) maar toch. ik ben mijn eigen vader verloren, wellis waar niet aan zelfmoord, maar toch.. het leven zet alles gigantisch op je kop. Ook de kinderen is heel veel leed bespaard zeg maar..
JCDJK schreef:Ladybird schreef:Oke, ik denk nu dat ik heel bokt over mij heen krijg. laten we iig voorop stellen dat ik ABSOLUUT NIET goedkeur wat de vader heeft gedaan.
Maarr..
Aan de andere kant krijg ik een 'fijn' gevoel dat hij ook de kinderen meegenomen heeft. Als de kinderen 7 jaar lang met de (v)echtscheiding hebben meegeleeft, denk je dat het voor die kinderen dan leuke jeugd is als de vader ook nog zelfmoord pleegt?
Oke, de kinderen hebben geen eigen keuze gehad (ga ik vanuit) maar toch. ik ben mijn eigen vader verloren, wellis waar niet aan zelfmoord, maar toch.. het leven zet alles gigantisch op je kop. Ook de kinderen is heel veel leed bespaard zeg maar..
Ik snap wat je bedoeld. Maar ze hadden ook naar een pleeggezin kunnen gaan, als dat mogelijk was..
Ben trouwens ook wel nieuwsgierig of ze al bekend waren bij jeugdzorg..