Beste Bokkers,
Hier even een vraagje ik weet niet of het goed staat, maar ik weet het even niet meer ...
Ik heb eind febr. contact gehad met een mevrouw die rij-jasjes op maat verkoopt, super mooie jasjes. Ik gevraagd naar de mogelijkheden wat ze heeft hangen in mijn maat. Ik mijn maten doorgegeven en daarna kwam ze met dit jasje, helemaal geweldig hoe mooi! Maten kwamen nagenoeg overeen.
Zo afgesproken heb ik op 20 mrt het geld overgemaakt en heb ik op 29 maart het jasje ontvangen. Gelijk gepast en daaruit bleek dat ik het jasje jammer genoeg niet pas... Ik dit gelijk doorgegeven aan de verkoper en ze gaf aan dat het een optie is om naar een naaiatelier te gaan om te kijken of ze hem kunnen aanpassen. Ik ernaar toe blijkt dat ze jammer genoeg niks voor mij kunnen beteken.
Hierna heb ik dit gemeld en de vraag gesteld of ik het jasje kan ruilen/geld terug.
Zij een aantal opties van jasjes maar er zit elke keer geen goede bij verkeeerde maat/kleur.
Ik geef aan mijn optie voor geld terug het beste lijkt, alleen hier antwoord zij op dat ze dit niet doet.
Mijn vraag of ik in mijn juridisch recht zit als ik mijn geld terug wil?
Ik ben al zo lang met deze persoon bezig maar ze blijft aangegeven te reageren als ze een passend rijjasje voor mij heeft, ik wacht onderhand al een klein half jaar en ik ben NIKS wijzer! ik baal hier onwijs van, ik start nu en heb geen fatsoenlijk jasje omdat ik dat geld in dit jasje heb gestopt.
Hopelijk kan hier iemand mij mee helpen.
Hoe zit dit juridisch? Ik heb het na aankoop binnen 24u gemeld dat het jasje niet past.
Het is jammer genoeg geen goedkoop jasje,
Ik hoop op bruikbare reacties!
Groetjes,