Er heerst ( tenminste, in mijn omgeving) een ontzettende babyboom, en hier op bokt zie ik ook zeer regelmatig wat voorbij komen.
Ongeveer 7 vriendinnen van mij zijn momenteel zwanger (ben zelf 24) en mijn Facebook pagina staat regelmatig vol met berichtje als: ''jaja, wij zijn zwanger'' en '' Hoera! Wij verwacht ons eerste kindje!!!'' en heb nog totaal geen ''motherfeelings'' of bij elk klein baby'tje het idee om mijn vriend dezelfde avond het bed in te sleuren

Het moet me wel even van het hart dat ik deze mensen ( die ik persoonlijk ken!) nog allemaal zo jong vind........ de mensen in mijn omgeving wonen nog niet of net met elkaar samen om vervolgens na een jaar weer uit elkaar te gaan, hebben geen (vaste) baan en eigenlijk nog niet erg veel van de wereld gezien.
In dit soort situaties kan je mij makkelijk op de kast krijgen want wat heb je in godsnaam zo'n kleine dan te bieden?
Is het ''hip'' ofzo om zwanger te zijn of kinderen te krijgen op deze leeftijd( of jonger!)
Volgens mij is er niks hips aan. En spat de roze wolk na een jaar uitelkaar. En vervolgens zadel je jouw kind( en mijn medemens) met een leven op waarbij zijn/haar ouders niet meer bij elkaar zijn en nog meer problemen waarvan ik het niet eens wil noemen.
Ter verduidelijking: Voel je niet aangevallen als je in zon situatie zit, ik ken je immers niet persoonlijk en je situatie al helemaal niet.
Is er in jullie omgeving ook zo'n babyboom aan de gang onder de ''netgeentieners'' meer?