Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maaikemuis schreef:Ik zie er bij bepaalde groepen zeker het nut van in, tieners, verstandelijk gehandicapten. In mijn omgeving rondkijkend vraag ik steeds vaker af of dit idee niet uit moeten gebreid. Ik zit te denken aan een oefenhuwelijk, oefenpeuter, oefenkleuter en een oefenscheiding. Als al die data bekend is, dan pas gaan beginnen aan kinderen (scheelt denk ik enorm in de hoeveelheid onopgevoede en gesjeesde kinderen)
Jis_ schreef:Heb dit eens op tv gezien,Welk programma weet ik niet meer in ieder geval Amerikaans. Veel tiener meiden daar die graag een kind willen maar geen idee hebben wat dat nou eigenlijk inhoud. Zien alleen de leuke kan van het hebben van een baby. Zij kregen zo'n oefenbaby mee naar huis. Zaten toch wel aardig wat meiden bij die hierdoor toch nog even wilde wachten met moeder zijn.
geerke schreef:ik heb geen oefenbaby nodig![]()
Geen idee of het werkt....mensen die graag een pup of een paard willen terwijl ze de tijd enm het geld er niet voor hebben luisteren ook niet.Dus ik denk mensen die baby's willen ook niet(alleen die kun je niet op MP zetten als het wat tegenvalt
)