Hoe denken jullie erover? Ligt het er gewoon aan dat oudere mensen het niks vinden of wat is het?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raponsje schreef:Mijn vriend heeft erg veel tattoos. (Armen, rug, benen, buik) Zelf heb ik een grote tattoo op mijn schouders.
Mijn vriend heeft een PhD dus is echt geen tokkie. Ik heb een eigen bedrijf en we hebben ons koophuis en bedrijfsruimte beide gekocht zonder hypotheek.
Dus geen uitkerings-tokkies met vies vet haar en kinderen die Shaniqua heten.
Wel vind ik het er aan liggen wat voor tattoos je neemt. Een mooie gekleurde tattoo van bijvoorbeeld een zeepaardje is al heel anders dan de naam van je vriend, een "fiets the police" tekst of een tribal.
Zelf vind ik kleine tattoo's juist niet mooi en vaak een beetje aso. Een klein woordje, mini hartje of diamantje ergens vind ik niks. Ik ben voor een groot kunstwerk. Maar dat is helemaal persoonlijk natuurlijk.
Daenerys schreef:Sonja_vR schreef:sja, mensen hebben nu eenmaal vooroordelen,
Moest opeens denken aan deze foto:
[ Afbeelding ]
Hevonen schreef:Ik heb zelf geen tatoeages, maar vind sommige echt erg mooi. Ik kan me alleen niet voorstellen dat iemand een tatoeage kiest uit zo'n plaatjesboek, enige originaliteit is voor mij toch wel belangrijk. Vind net als raponsje grotere tatoeages mooier dan heel kleine.
Jammer alleen dat tatoeages mettertijd zo vaal of blauw worden. Uiteraard kunnen ze worden opgefrist, maar toch...
Asociaal? Welnee, helemaal niet< ze zijn bijna zo oud als de mensheid.
Het verschil met sieraden, die echt heel opzichtig en lelijk kunnen zijn, zit hem eigenlijk vooral in het blijvende karakter ervan. Beide dienen als lichaamsverfraaiing.
Daenerys schreef:Raponsje schreef:Lijkt me dan juist een mooie herinnering als je ouder bentEn ach, ik als ik 65 ben dan zie je toch wel dat ik verlept begin te raken.
Dan maakt het echt niet meer uit of er wel of geen tattoo op mijn huid zit.