Alweer brand in IJhorst

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

acera1991

Alweer brand in IJhorst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-13 12:56

http://www.regiomeppel.nl/nieuws/wedero ... 19673.html

In deze link staat nieuwe over de zoveelste brand in IJhorst. Ik kwam gisteravond terug van het stappen met een vriendin en reden met de scooter richting haar huis. Toen ik in de verte een rookpluim zag en brand rook. Ik dacht bij mezelf: "Ohnee niet weer.... " Ik dacht eerst ik zal het wel niet goed gezien hebben , maar toen we verder reden zagen we in de verte een boerderij in de brand staan.
Toen ik terugreed naar mijn eigen huis ( want we konden niet langs dat huis rijden ) werden we aangehouden door de politie. Mijn vriendin was zo overstuur dat ze niet moeilijk deden en ons gauw lieten gaan na een korte ondervraging. Ze wilden weten waar we vandaan kwamen en waar we woonden. Ik had ze uitgelegt dat ik vlakbij woonde en ik mijn vriendin thuis wilde brengen maar door die brand niet verder konden en dat we een avondje waren wezen stappen.
Bij thuiskomst heb ik nog even rond het huis gekeken of ik geen mensen rond zag lopen.
Ik heb die nacht geen oog dicht gedaan.
Ik ben zo bang dat hier ook brand komt . We hebben een rieten dak , dus als dat eenmaal in de hens vliegt zijn we de sigaar. Met alleen een brandalarm komen we er niet dus wordt er morgen een heel alarmsysteem ingeschakeld. Hopelijk houdt dit de pyromaan buiten de deur. Anders doe ik geen oog meer dicht. Ik hoop dat de politie gauw korte metten maakt met deze brandstichter!