ik ben boos!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

knetterhard

ik ben boos!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 08:10

Ik ben boos, vanwege het volgende:
Nu verschijnen er allemaal filmpjes van te grote mensen met hun shetlander over het hele Internet..
Het schijnt een soort van fetisj te zijn en er zijn meer websites met dit soort filmpjes!
Zelfs staat het nu op de voorpagina van bokt!
Een aantal maanden geleden heb ik een topic aangemaakt over dit onderwerp, maar dit werd gelijk verwijderd? Waarom word het nu wel op bokt geplaatst? En zelfs op de voorpagina?
Dit had veel eerder gestopt kunnen worden...
Echt weer typisch bokt -O-

FlameHorse

Re: ik ben boos!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 08:14

Zucht.. wat heeft dit voor een nut nu er toch al actie onder de media is ondernomen. Boos hoef je niet te zijn en bovendien het is nog niet gestopt omdat de politie er nog mee bezig is en voor hetzelfde geld stonden er dingen in jouw topic die niet mochten.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 08:17

Hoezo zucht?
Het is gewoon jammer dat als het niet in het nieuws is geweest, dat het gelijk verwijderd moet worden!
Boos is ook een groot woord, maar ik vind het gewoon jammer.. Bovendien wat er op die websites staat, is veel uitgebreider dan wat hier word beschreven! Je krijgt met zo'n website echt een beeld van wat voor een wereld het is.

FlameHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 08:19

Dat kun je jammer vinden maar dit topic heeft niet echt nut nu de politie ermee bezig is en dit soort praktijken stoppen gaat ook niet 1 2 3..

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 08:23

Over dit onderwerp loopt al een topic. Dat topic is met een reden gesloten door de moderators en er werd ook verzocht geen nieuwe topics aan te maken..

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 08:25

De linken van de filmpjes zijn verwijderd van bokt. Doe dan je verhaal zonder link erbij.
Verder als je dit soort filmpjes tegenkomt stuur dit dan gelijk naar de dierenbescherming en de politie met alle informatie die je hebt. En desnoods zoals bokkers gedaan hebben naar allerlei nieuws sites en kranten.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 08:31

Ik snap je frustratie wel ts. Bokt is soms wel erg snel met het sluiten van topics. Wellicht was jouw openingspost niet volgens de regels maar wegens de ernst van deze filmpjes hadden de mods het ook anders aan kunnen pakken.

Gelukkig is het nu zo serieus opgepakt en ligt het bij de politie.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 09:11

Er zijn anders legio topics die over dit filmpje gingen gesloten. Dus dat is niet anders dan anders. En nieuws over mishandelde paarden staan wel vaker op de nieuwspagina.

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 09:22

Ik denk dat het in dit geval niet specifiek over dit filmpje gaat, maar over het feit dat haar topic destijds wel gesloten werd, ondanks dezelfde inhoudt.

Achteraf gezien niet meer aan te doen, maar kan wel begrijpen dat ze daar opheldering over zou willen krijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 09:24

Maar meerdere topics met zelfde inhoudt, worden altijd gesloten. Anders heb je 10 x dezelfde discussie in 10 topics. Dan is het handiger om 1 topic open te houden en de rest te sluiten.

En topic wat geopend is, is alleen voor de nacht gesloten. Dus zal zo wel weer open gaan.

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 09:52

K_im schreef:
Ik denk dat het in dit geval niet specifiek over dit filmpje gaat, maar over het feit dat haar topic destijds wel gesloten werd, ondanks dezelfde inhoudt.

Achteraf gezien niet meer aan te doen, maar kan wel begrijpen dat ze daar opheldering over zou willen krijgen

Idd. en ik ben eigenlijk ook benieuwd waarom het topic toen verwijdert werd. Toen liep er maar één topic over,dus dat er meerdere topics over liepen kan m.i. de reden niet zijn. Pers. denk ik dat het toen verwijdert is omdat topics over dierenmishandeling niet geplaatst mogen worden. Maar waarom nu dan wel?

Overigens ben ook ik heel blij dat dit aangepakt word hoor. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 09:54

Faruba schreef:
K_im schreef:

Idd. en ik ben eigenlijk ook benieuwd waarom het topic toen verwijdert werd. Toen liep er maar één topic over,dus dat er meerdere topics over liepen kan m.i. de reden niet zijn. Pers. denk ik dat het toen verwijdert is omdat topics over dierenmishandeling niet geplaatst mogen worden. Maar waarom nu dan wel?

Overigens ben ook ik heel blij dat dit aangepakt word hoor. ;)

Zoals je zelf zegt er liep al een topic over. En er worden wel meer topics over dierenmishandeling geplaatst. Je mag alleen geen foto's of filmpjes er over plaatsen

letrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 10:01

Wat is nu precies je verwachting van dit topic?

Ik neem aan dat er in je gesloten topic wel een reden stond waarom het is gesloten. Ik denk ook niet dat het de productie van dit soort filmpjes gaat stoppen als je een topic opent op bokt. Je had het toen ook aan kunnen geven bij de politie/dierenbescherming/media, dat heeft meer effect dan een topic hier.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 10:02

Ik denk dat dit filmpje nog net een graadje erger is, waardoor het filmpje meteen ongelofelijk snel op Facebook enzo werd gedeeld.. De eerste topics op bokt werden helaas ook allemaal gesloten, en nog steeds wordt op bokt niet toegestaan dat de filmpjes en links worden gedeeld.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 10:06

Er loopt al een algemeen topic over dit onderwerp op NM.

[NM] Iemand moet deze dierenmishandelaarster toch kennen?

Edit; naar aanleiding van een aantal TeM's zal ik kort aangeven wat de reden is dat dit topic is gesloten.
Het is op Bokt niet toegestaan om beelden van dierenmishandeling (of wat er mee te maken heeft) te plaatsen. De TS heeft dit toentertijd wel gedaan, en overtrad hiermee de regels. Het topic wat nu loopt is zonder link naar het filmpje en is puur discussie-gericht. Elke link naar het filmpje wordt meteen verwijderd.

Mocht je, naar aanleiding van mijn antwoord, nog vragen hebben mag je mij gerust een berichtje sturen.