Dit is echt te zielig voor worden, je ziet ook dat de shet gedwongen wordt te gaan liggen en volgens mij met wat geweld want dat zie je niet..
Deze vrouw moeten we vinden en flink aanpakken vinden jullie niet?
Letop dit is echt schokkend...

[...]
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoveUggs schreef:Tigra_ schreef:Misschien mail sturen naar hart van nederland al betwijfel ik of ze daar iets mee kunnen/mogen. Maar publiciteit opzoeken zou niet verkeerd zijn.
Ben ik idd ook van plan.
Maar daarvoor wil ik wel eerst meer filmpjes hebben en evetueel een FB pagina.
_San87_ schreef:Echt vreselijk.
Waarom wil Bokt deze wandaden in de doofpot stoppen door topics te sluiten? Juist een forum als Bokt zou toch een rol kunnen spelen in de bekendmaking van dergelijke wanpraktijken en eventueel de opsporing hiervan. I am flabbergasted.
poetser schreef:Inderdaad, dit topic zal ook weer gesloten worden vrees ik. Lang leve de struisvogelpolitiek van bokt. Een paardenforum, maar dierenleed mag hier niet besproken worden, want o wee als meneer of mevrouw de dierenmishandelaar boos zou worden![]()
Dit is toch een kant van bokt waar ik mij serieus aan stoor. Oke moest het nu ergens ver weg zijn dan kan ik het nog enigzins begrijpen, maar wie weet is het wel een bokker? Waarom mogen dat soort mensen niet gestopt worden?
geerke schreef:_San87_ schreef:Echt vreselijk.
Waarom wil Bokt deze wandaden in de doofpot stoppen door topics te sluiten? Juist een forum als Bokt zou toch een rol kunnen spelen in de bekendmaking van dergelijke wanpraktijken en eventueel de opsporing hiervan. I am flabbergasted.
omdat Bokt niet het risico wil lopen een proces van deze 'walrus' aan haar broek te krijgen.