Australische dj, van Kate grap krijgt prijs voor de beste dj

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tabaflab

Australische dj, van Kate grap krijgt prijs voor de beste dj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 19:57

Uhm vraag me af hoe dat is gegaan. Eeerst worden ze voor de rechter gesleept vanwege "moord"zowat en dan krijgt ie prijs :? >;)
http://www.youtube.com/watch?v=v3QD7Rrt2Ck Het videobeeld klopt niet helemaal. Ik had mijn werkstuk erover en ik zie net in de krant dat ie prijs krijgt van beste dj.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 22:00

Het was dan ook volslagen debiel dat zij verantwoordelijk werden gehouden voor de zelfmoord van die verpleegster. Die heeft daar helemaal zelf voor gekozen. Deze grap was misschien de spreekwoordelijke druppel voor haar, maar dat maakt de dj's niet verantwoordelijk voor al die andere druppels, noch voor haar uiteindelijke beslissing (ze had ook met mensen kunnen praten of zich op laten nemen, bijvoorbeeld).

Kwanyin

Re: Australische dj, van Kate grap krijgt prijs voor de beste dj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 07:46

Inderdaad. Die vrouw was heel lang depressief en had al enkele zelfmoordpogingen ondernomen dus eender wat had haar wel over de schreef getrokken het nogmaals te doen. Voor hetzelfde geld had haar leidinggevende die dag tegen haar gezegd: "Goh, er zijn toch best wel wat punten op je werk waar je aan moet werken" en had ze het ook gedaan. Het kwam nu alleen voor de nabestaanden goed uit om hun geweten te kunnen zuiveren dat het "de dj's hun schuld was" en niet gewoon gewild was door de vrouw zelf.

wemkelover

Re: Australische dj, van Kate grap krijgt prijs voor de beste dj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 16:28

Het was dan wel niet zijn schuld.
Maar ik vind nou niet dat hij een prijs verdient.
Ik vind wat hij heeft gedaan ronduit associaal.

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 12:21

Het was wel uberhaupt raar dat ze zover kwamen. Met het bellen en de informatie.