Ik vraag me eigenlijk een beetje af of deze mensen niet aan bepaalde regels gebonden zijn? Ik vraag me ook een beetje af wat organisaties en deze medewerkers bezielt om mensen op straat lastig te vallen, levert dit nu echt geld op??
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamybol schreef:Ik heb ontdekt dat als ik met de rollator of rolstoel de stad inga ze me dan met rust laten. Toch een voordeel gevonden.
In Utrecht mogen ze alleen nog op bepaalde plekken staan, staan ze met z'n allen op een rijtje. Moet trouwens zeggen dat ik de goede doelen mensen nog niet eens het meest irritant vind, die lui met kranten zijn pas suf. 'Wilt u een krantje' en ze geven hem je aan en als je hem dan aan wilt pakken krijg je hem niet, tenzij je ter plekke een abonnement neemt. Die vraagstelling vind ik dus al misleidend.
Aan de deur komen ze ook steeds vaker met machtigingsformulieren dan met een collectebus voor goede doelen. Wij zeggen dan altijd dat ze wat hadden gekregen als ze met een bus waren gekomen. Ik wil niet elke maand storten, want ze gaan er dan vanuit dat je het vergeet op te zeggen! Mensen met een bus krijgen altijd wel wat.