Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boras schreef:Een doel van het bosbeheer van Staatsbosbeheer is het bevorderen van recreatie.
Het dienen van bedrijfsmatige activiteiten, zoals een hondenuitlaatservice, is geen doel van Staatsbosbeheer. Als die twee activiteiten elkaar bijten, wat blijkbaar het geval is, dan vind ik het redelijk dat Staatsbosbeheer een dergelijke maatregel neemt. Ze gaan voor grote groepen honden op zoek naar een alternatief. Dat vind ik een nette oplossing.
Annemeik schreef:Boras schreef:Een doel van het bosbeheer van Staatsbosbeheer is het bevorderen van recreatie.
Het dienen van bedrijfsmatige activiteiten, zoals een hondenuitlaatservice, is geen doel van Staatsbosbeheer. Als die twee activiteiten elkaar bijten, wat blijkbaar het geval is, dan vind ik het redelijk dat Staatsbosbeheer een dergelijke maatregel neemt. Ze gaan voor grote groepen honden op zoek naar een alternatief. Dat vind ik een nette oplossing.
Christiene schreef:het is alleen lastig als iemand zelf toevallig net een nestje puppy s heeft.. enkele mensen hebben misschien wel prive 4 honden? zullen die ook een boete krijgen?