Spytgnieskje schreef:Ik vind het zo'n raar fenomeen 'kostgeld'. Je ouders kiezen er toch voor om kinderen te nemen? Dan moeten ze toch ook voor je zorgen totdat je uit huis bent? Natuurlijk kun je alle 'luxe' dingen zelf wel betalen zoals kleding of een mobiele telefoon. Maar de gewone standaard dingen..
Vind ik ook hoor. En mijn ouders gelukkig ook. Ze gingen er wel vanuit dat we meer in huis gingen doen in de jaren nadat we 18 zijn geworden en dat vind ik ook niet meer dan normaal. We moesten beiden 1x per week koken (en vaak kocht ik dan ook gewoon zelf de boodschappen of dingen die misten, al vond mn moeder dat niet nodig) en ik was van de badkamer wc en de vloer boven en mn broertje had andere taken.
Sterker nog, ik ben inmiddels 26 woon al een hele poosc niet meer thuis en zit nog steeds bij mn pa in de zorgverzekering. Is goedkoop. Hij krijgt gewoon elke maand mijn toeslag
en dan verdient hij er nog een euro op ook
en als we gaan winkelen kom ik vrijwel altijd met iets thuis wat ik van ze gekregen heb
Ik ben een heel gelukkig meisje met hele lieve ouders
Laatst bijgewerkt door Eleionomae op 21-05-13 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt