Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jikkeee schreef:Ieh bah, of ze maken er echt wat creatiefs van met een andere naam zodat ik niet weet dat ik die vieze kronkelbeestjes eet. Of ik lijd maar honger. Nee ik ben niet bereid om insecten te eten, tijdens het bereiden gok ik dat ik gillend de keuken door ren.
Cambiar schreef:Ik ben zo aangenaam verrast, wat een hoop positieve reactie's!
Ik zit met een probleem, dat ik op vanalles allergisch begin te reageren, krijg uitslag en dat doet pijn. Ik eet geen vlees, dus moet ik vegetarische producten eten, maar probleem is dat die zaken ook niet allemaal zo voedzaam zijn.
Ook soyaproducten zijn als ik het goed begrijp ongezond http://energiekevrouwenacademie.nl/hoe-zit-het-nou-precies-met-soja/, dus ik zou héél graag eens iets proeven waar gezonde insecteneiwitten in verwerkt zijn. Weet alleen niet waar dit te koop aangeboden wordt.
Tja, ik ben niet tegen vlees eten op zich, maar wel op de manier waarop vee in de bio-industrie gehouden en behandeld wordt. Ik denk dat dat probleem bij insecten niet bestaat, ik denk dat ze ook minder besef hebben dan bvb een koe.
Neem nu bvb varkens, die zijn heel intelligent, toch gruwelijk hoe ze die dieren dan behandelen? Ik denk dat daarom insecten eten eens heel goed overwogen moet worden.