UTRECHTSE HEUVELRUG - De politie zoekt vanavond met man en macht naar twee vermiste broertjes (9 en 7 jaar) in Doorn.
Ze waren bij hun vader, maar hij is dood aangetroffen in recreatiegebied Het Doornse Gat. De man heeft zichzelf van het leven beroofd, meldt de politie. Niemand weet waar de broertjes nu zijn. Maandagochtend zijn ze voor het laatst gezien.
De politie zoekt onder meer met een helikopter en honden. Ook agenten op paarden hebben het gebied afgespeurd.
De jongens heten Ruben en Julian. Ze hebben een mager postuur en zijn donkerblond. Hun moeder, die uit Zeist komt, heeft op Facebook een oproep gedaan, waarin ze mensen vraagt uit de kijken naar haar 'kleine mannetjes'. Het bericht is al bijna duizend keer gedeeld.
-------------
Vreselijk.. Hoop echt zo dat die jongens nog in leven zijn....
ik zag het net in de reclame op sbs 6 voorbij komen het is zodadelijk op het nieuws
Sunnda
Geplaatst: 07-05-13 22:15
vreselijk zeg..hopelijk zijn ze in goede gezondheid, maar ik vrees het ergst.
Elanor
Geplaatst: 07-05-13 22:17
Het is op een steenworp afstand van mijn huis. Het is echt, echt afschuwelijk. De politieheli is de hele middag aan het overvliegen, sirenes over de weg. Er wordt ontzettend hard gezocht. Ik hoop ontzettend dat ze zijn verdwaald en direct aanbellen als ze een huis zien.
wat vreselijk! De onzekerheid voor de familie ook. Bah! Hoop echt dat ze levend terug gevonden worden.
Lynn_Nikita
Geplaatst: 07-05-13 22:33
Ik las het net al op het nieuws, hoop voor het beste maar ik ben er heel bang voor wat gebeurd is. Arme moeder die wordt nu ook gek van onzekerheid!
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 07-05-13 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt
lis1
Geplaatst: 07-05-13 22:34
Mariniers zijn inmiddels al opgetrommeld om te zoeken, deze mannen kennen het gebied op hun duim.. Verschrikkelijk duim mee dat deze jongetjes snel en veilig gevonden worden
Ilona
Geplaatst: 07-05-13 22:34
Brr, jeetje, hopelijk worden ze levend terug gevonden..
Ik zit in Doorn op school en fiets dagelijks langs het Doornse Gat, vanmiddag zelfs de politie daar gezien zonder te weten wat daar allemaal aan de hand was. Hopelijk worden de jongetjes snel (levend) terug gevonden.
Het bericht van de moeder van de jongens wordt overigens massaal gedeeld op faccebook, dus hopelijk gaat dat helpen!