Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mavelle schreef:http://www.nu.nl/buitenland/3416746/politie-was-in-2004-bij-woning-bevrijde-vrouwen-ohio.html
Hier een link naar (een van de) nieuwsberichten, voor degenen die niet weten waar het over gaat.
En ja, vreselijk. Al zullen er op dit moment ongetwijfeld nog meer vrouwen al jarenlang opgesloten zitten bij een freak in huis. Ben benieuwd naar meer informatie over de zaak.
Ashley5760 schreef:Ik vraag me af hoe niemand het heeft kunnen weten?
Bedoel die man heeft toch meer eten gekocht dan hij nodig heeft lijkt me?
En ik neem aan dat die kinderen luiers hebben gehad? Enz enz...
Ashley5760 schreef:Ik vraag me af hoe niemand het heeft kunnen weten?
_Cowgirl schreef:Ashley5760 schreef:Ik vraag me af hoe niemand het heeft kunnen weten?
Het waren wel wat oudere meiden, die hebben dus geen luiers nodig. En in een winkel gaan ze echt niet in de gaten houden hoeveel eten iemand meeneemt.Ik zag een buurman van hem op TV die het ook niet kon begrijpen, ze gingen daar nog wel eens bbq'en maar hebben nooit iets in de gaten gehad. Waarschijnlijk zaten de meiden dus erg goed verstopt en waren niet zicht- en hoorbaar van buitenaf (en misschien zelfs binnen niet.)
_Cowgirl schreef:Ashley5760 schreef:Ik vraag me af hoe niemand het heeft kunnen weten?
Het waren wel wat oudere meiden, die hebben dus geen luiers nodig. En in een winkel gaan ze echt niet in de gaten houden hoeveel eten iemand meeneemt.Ik zag een buurman van hem op TV die het ook niet kon begrijpen, ze gingen daar nog wel eens bbq'en maar hebben nooit iets in de gaten gehad. Waarschijnlijk zaten de meiden dus erg goed verstopt en waren niet zicht- en hoorbaar van buitenaf (en misschien zelfs binnen niet.)
Kentaro schreef:Je kunt je bij zoiets geen voorstelling maken!!
Waar mijn broek helemaal van afzakt, is dat de politie 2x langs is geweest.........................1x hebben ze zelfs aangebeld.... (maar er werd niet opengedaan) Is toch onvoorstelbaar dat ze dan niet terug gegaan zijn?!?!!?? Ze zijn daar met een reden heen gegaan?!!?
Vraag me werkelijk af of die vrouwen zoiets ooit achter zich kunnen laten?!