Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kahawa schreef:Ellie_F schreef:Ik vraag me af wat het doel is van de ouders. Wat is de reden dat ze NS aansprakelijk stellen. De vader zegt nog dat hij wel kan zeggen dat het kind daar niet mag spelen maar... Ik vraag me wel eens af of ouders zichzelf nog als opvoeders zien.
Inderdaad, dat snap ik dus ook niet.
Mews schreef:Ik snap er ook niks van. Ik heb altijd het idee dat dat soort mensen juist gaan aanklagen en vingers wijzen omdat ze niet onder ogen willen zien dat het hun eigen schuld is.
De uitspraken van die ouders ook...Ik hoop ook van harte dat de NS hier geen cent voor hoeft te betalen, helemaal gezien de omstandigheden die op het filmpje te zien zijn (fietspad dóór het terrein waardoor het niet goed af te zetten was). Het is bovendien echt overduidelijk dat er veel troep ligt en je jezelf wel eens zou kunnen bezeren als je daar gaat spelen, dat je dat risico m.i. ook wel van te voren had kunnen inschatten...
Tigra_ schreef:Heb nogmaals het filmpje bekeken een klein treintje hoeven ze niet mee af te komen dat accepteert hij niet. Dus het duidelijk dat het om geld te doen is. Echt niet normaal. Die vader ook, kan het niet precies herhalen maar iets van ik kan wel zeggen dat hij daar niet mag spelen maar dat is de rollen omdraaien je bent verantwoordelijk voor je grond. Ja en sinds wanneer is het normaal dat jan en allemaal op andermans terrein gaat rondlopen. Joch had er niets te zoeken als je ziet wat een troep er is neem je zelf dat risico.