Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Ik had een nieuwsupdate gezien, maar ze lieten wat beelden zien en meer konden ze er niet over zeggen. Ik wacht dus ook rustig af wat er nu precies achter zit.
Ik weet niet of het een aanslag is, het zou goed kunnen. Ik denk alleen dat wij er niet zoveel van merken. Daarmee wil ik niet zeggen dat het me niets doet, maar als ik kijk naar 9/11, dat heeft voor mij persoonlijk weinig consequenties gehad. Ik vind het ontzettend erg dat dat soort dingen gebeuren, maar ik vrees niet direct voor mijn leven.
Ik zie net dat er twee mogelijke bommen onschadelijk gemaakt zijn en ze uitgaan van een aanslag (geen vliegverkeer boven Boston).
mayniac_val schreef:eilleen333 schreef:Ik had een nieuwsupdate gezien, maar ze lieten wat beelden zien en meer konden ze er niet over zeggen. Ik wacht dus ook rustig af wat er nu precies achter zit.
Ik weet niet of het een aanslag is, het zou goed kunnen. Ik denk alleen dat wij er niet zoveel van merken. Daarmee wil ik niet zeggen dat het me niets doet, maar als ik kijk naar 9/11, dat heeft voor mij persoonlijk weinig consequenties gehad. Ik vind het ontzettend erg dat dat soort dingen gebeuren, maar ik vrees niet direct voor mijn leven.
Ik zie net dat er twee mogelijke bommen onschadelijk gemaakt zijn en ze uitgaan van een aanslag (geen vliegverkeer boven Boston).
Nee, Nederland stuurt echt totaal geen troepen naar het Midden Oosten vanwege de Tweede Golfoorlog die onder andere door 9/11 is uitgebroken
Eskimo schreef:Waarom zou Nederland erbij betrokken raken dan? Ben nou niet echt bang voor een oorlog hoor. Maar ik vind het wel verschrikkelijk wat er is gebeurd... Ben ook nog in de afwachting wat er nou allemaal gebeurd of gaat gebeuren maar dit zijn al 2 doden te veel...
my_precious schreef:mayniac_val schreef:Maar dat 'wij er niet zoveel van merken' is dus echt dikke onzin.
Ik denk ook wel dat wij er wat van zullen merken.. mijn man zij net al als korea erachter ZOU zitten en ze een kernbom afschieten Nederland ook zo weg is.
of hij maakt mij gewoon bang natuurlijk
Nagini schreef:Het is daar momenteel een grote chaos.
Iemand die ik ken werkt er een paar straten verder op. Heb even contact gezocht of alles oké is.
Met die familie in ieder geval wel. Vriendin van me wilde eigenlijk graag gaan kijken. Gelukkig niet gedaan.