Manipulatie van het weer voor militaire doeleinden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cambiar

Manipulatie van het weer voor militaire doeleinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-13 15:12

Gisteren las ik een artikel in de lijn van de New world order theorieën waarvan ik toch redelijk van onder de indruk ben:
http://zozeg.nl/archief/owningtheweather/owningtheweather.html
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread59524/pg1
http://www.minds.com/blog/view/48156/the-ultimate-weapon-of-mass-destruction-%E2%80%9Cowning-the-weather%E2%80%9D-for-military-use

Zo te lezen worden deze technieken al een heel eind gebruikt in oorlogen door Amerika, oa tijdens de Vietnam oorlog om een doortocht te bemoeilijken lieten ze de monsoon langer duren.
Als je het weer kan beheersen, dan beheers je de bronnen en word je een levensgevaarlijk dreigement voor de mensheid, want er zijn al vaker uitvindingen voor verkeerde doeleinden gebruikt geweest.
Weg is natuur, welkom in de jungle van de technologie waar de overheerser totale controle heeft op mens en omgeving.
Lees het artikel over the ultimate weapon of mass destruction en oordeel zelf, is dit iets waar we moeten bang voor zijn of is het 1 van de vele complot-theorieën?
Laatst bijgewerkt door Cambiar op 04-04-13 15:50, in het totaal 3 keer bewerkt

Depende

Re: Manipulatie van het weer voor Militaire doeleinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 15:17

Doe mij dan maar 25 graden met wat regen in de nacht, het hele jaar door dan wel :D

Cambiar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-13 15:38

:D , ja elk z'n eigen weertje boven z'n kop, online te bestellen met abonnementskorting :D
M'n vriend was boos op me omdat ik me inliet met dergelijke theorieën. Hij zei me dat ik me daar niets van moest aantrekken, want dat we onze toekomst toch nooit in hand hebben, waarom ons dan ongelukkig maken over iets terwijl we morgen even goed onder een auto kunnen terecht komen of zo...volgens hem is dit alleen doomdenken die je zwakker maakt.
Ik weet dat hij gelijk heeft, maar was behoorlijk van m'n melk toen ik het las. Ik voelde me net als toen ik klein was, nadat ik de film: 'The Day After' gezien had (gaat over kernoorlog en de dagen na een bominslag) en maandenlang ineenkromp toen ik een vliegtuig hoorde overvliegen.
Heb zelfs gedroomd over deze horror theorieën, owning the weather...
Ik wil negativisme niet toelaten zodanig dat het me in de greep heeft, maar vroeg me alleen af of jullie hier ook zo'n dreiging in zien, in de trant van the NWO....

Depende

Re: Manipulatie van het weer voor militaire doeleinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 17:03

Ik snap je angst ergens wel, ik kan hier ook wel eens mee bezig zijn en dan vooral door boeken te lezen of series te kijken met wereldwijde complotten erin, zit mezelf dan helemaal gek te maken. De volgende dag is het weer over. (Bv. als ik 1 aflevering van Torchwood kijk ben ik meteen overtuigd van het bestaan van aliens of bij Dark Angel van gekloonde mensen, nu ik dat een tijdje niet meer heb gekeken is er niks meer aan de hand en ik vind het ook niet erg, wordt er niet bang van gelukkig)

Over het algemeen ben ik niet zo van de complottheorieën ik geloof ik ook niet zo in het verhaal van/over de NWO. Als er 1 groep in de wereld was die zoveel macht had zouden ze dan niet al lang toe hebben geslagen? Als bijvoorbeeld de VS in staat was tot die weermanipulatie waarom zouden ze dan Katrina hebben laten gebeuren of hoe heette die laatste orkaan in New York.

Cambiar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-13 17:21

Ik denk dat ze nu vooral regen en storm kunnen opwekken, nog niet kalmeren ervan. Alles is te lezen in de links.
Ze verspreiden via chemtrails (soort poeder die ze vanuit een vliegtuig verspreiden over het luchtruim), die chemtrails laten een nevel achter en wekken wolken op.
http://www.youtube.com/watch?v=nIR1fqIa6DM

Petitie chemtrails voor Canadees Parlement

Canadezen waren de eersten die bij hun overheid klaagden over chemtrails. Op 18 november 1999, bood Gordon Earl een petitie aan namens 550 bewoners van Espanola (Ontario), om “Elke wet te verwerpen die toestaat, dat stoffen van militaire afkomst verspreid worden in de lucht, met wat voor toestel dan ook of het nu van commerciële of militaire komaf is, zonder de inwoners van Canada te informeren die daar bij betrokken zijn.”

Volgens ‘CBC Newsworld’ (29 augustus 1999), “Velen in de gemeenschap hebben ademhalingsproblemen en vreemde pijnen en ongemakken gemeld. De stadsraad hoorde, dat sommigen geloven dat militaire vliegtuigen stoffen over de stad verspreiden voor een weerbeïnvloeding experiment” – nadat laboratoriumtesten aantoonden dat er aluminium aanwezig was in het regenwater dat door chemtrails viel boven Espanola. Deze waarden waren vijf keer zo hoog als de provinciale gezondheids limieten.”

Het beheersen van het weer zou pas in 2025 aan de orde zijn, volgens theorieën althans:
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread59524/pg1
By 2025, we envision that weather prediction models, in general, and mesoscale weather-modification models, in particular, will be able to emulate all-weather producing variables, along with their interrelated dynamics, and prove to be highly accurate in stringent measurement trials against empirical data. The brains of these models will be advanced software and hardware capabilities which can rapidly ingest trillions of environmental data points, merge them into usable data bases, process the data through the weather prediction models, and disseminate the weather information over the GWN in near-real-time. This network is depicted schematically in figure 3-1.
Afbeelding

Onverklaarbare ziektes, sterfte van bomen door klimaat problemen? In dit geval: chemtrails!
Let op de vlekken op de bladeren:
http://www.youtube.com/watch?v=Q2GsnbPEZkQ

Freeking video:
http://www.youtube.com/watch?v=ca_nHkLkn8U&list=PLDEE1DE29721A9836
Laatst bijgewerkt door Cambiar op 04-04-13 17:47, in het totaal 5 keer bewerkt

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 17:26

Depende schreef:
Ik snap je angst ergens wel, ik kan hier ook wel eens mee bezig zijn en dan vooral door boeken te lezen of series te kijken met wereldwijde complotten erin, zit mezelf dan helemaal gek te maken. De volgende dag is het weer over. (Bv. als ik 1 aflevering van Torchwood kijk ben ik meteen overtuigd van het bestaan van aliens of bij Dark Angel van gekloonde mensen, nu ik dat een tijdje niet meer heb gekeken is er niks meer aan de hand en ik vind het ook niet erg, wordt er niet bang van gelukkig)

Over het algemeen ben ik niet zo van de complottheorieën ik geloof ik ook niet zo in het verhaal van/over de NWO. Als er 1 groep in de wereld was die zoveel macht had zouden ze dan niet al lang toe hebben geslagen? Als bijvoorbeeld de VS in staat was tot die weermanipulatie waarom zouden ze dan Katrina hebben laten gebeuren of hoe heette die laatste orkaan in New York.

over die orkaan is twijvel of die wel natuurlijk onstaan is.... en niet opgewekt door de amerikaenn zelf , want kleine orkanen kunnen ze al vormen

Cambiar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-13 19:17

Heb ondertussen al heel wat gelezen en helaas, vermoed dat het zo iets is waar we maar weinig kunnen aan doen. Of het allemaal waar is, ivm die chemtrails in de lucht en in hoeverre dat niet gewoon door de verbranding komt van de kerosine weet ik dus niet.
Zou me niet verbazen dat ze al heel wat kunnen manipuleren, ze willen blijkbaar alles graag naar hun hand zetten. Ziek noem ik dat...

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 19:41

Tsja. De grap met dergelijke websites is dat ze nogal manipulatief te werk gaan. Bekende feiten worden gepresenteerd als 'top secret', ze pretenderen objectief te zijn terwijl dat helemaal niet waar is, de artikels geven vaak hele gekleurde en onvolledige informatie, en ze vertellen alles als waarheid terwijl dat vaak helemaal niet zo is.

En doordat je dat allemaal leest ga je er steeds meer in geloven en klinkt het steeds waarschijnlijker, terwijl er voor veel dingen ook hele logische verklaringen zijn. Dat vliegtuigsporen niet altijd dezelfde vorm hebben kan prima natuurkundig verklaard worden, maar dát vertellen die sites niet (of wel, maar dan met 'het is een cover-up van de regering maar eigenlijk is dat verhaal onzin want...').

Natuurlijk kan je erin geloven. Maar het kan geen kwaad om kritisch te zijn en informatie eens na te zoeken vanuit een andere, niet complottheorie-hoek.

Cambiar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-13 20:26

Dat denk ik ook wel. Op den duur zit je te turen naar de hemel, zoals nu met dit droge, koude weer krijgt de hemel een onnatuurlijke aanblik, soms gewoon grijze massa (vorige week hetzelfde, maar dan met die vreemde, fijne sneeuw die plots uit de hemel neer dwarrelde). Als ik dan zo'n lijnen zie die wat lichter aftekenen dan kijk ik daar nu argwanend tegen aan, terwijl dat misschien gewoon normale condensstrepen zijn (contrails).

Ik had het liever niet geweten, want nu maak ik me misschien zorgen om iets wat er niet is.

Cambiar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-13 21:41