Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dancer_ schreef:Dochter kan wel een baan zoeken, maar die ligt in het ziekenhuis en heeft kanker.
Man was niet verzekerd, omdat ze daar geen geld voor hadden. Natuurlijk heeft de rechter eerlijk gehandeld, maar toch
bello2005 schreef:dancer_ schreef:Ik weet het verder niet, ik ken de man niet, hij kan inderdaad gelogen hebben maar hij is inmiddels uitgezet en weer terug naar zijn eigen land
gelukkig, nu de rest nog;)
OsMo schreef:Maar ik begrijp wel de onmacht waarin vluchtelingen verkeren, ze proberen van alles maar vaak hebben ze het gebrek aan Nederlands taal tegen zich.
bello2005 schreef:OsMo schreef:Maar ik begrijp wel de onmacht waarin vluchtelingen verkeren, ze proberen van alles maar vaak hebben ze het gebrek aan Nederlands taal tegen zich.
dan moeten ze blijven waar ze vanaf komen,, de mensen die hier komen en dus in vluchtelingenkampen ( of in ieder geval waar ze terecht komen) maar bij gebracht worden dat ze nederlands moeten leren,, zo niet moeten ze maar weer terug,,,
of na een ander land.
wij moeten ons ook aanpassen en zelf uitzoeken hoe alles werkt,, dan moet zo een dat ook maar
bello2005 schreef:OsMo schreef:Maar ik begrijp wel de onmacht waarin vluchtelingen verkeren, ze proberen van alles maar vaak hebben ze het gebrek aan Nederlands taal tegen zich.
dan moeten ze blijven waar ze vanaf komen,, de mensen die hier komen en dus in vluchtelingenkampen ( of in ieder geval waar ze terecht komen) maar bij gebracht worden dat ze nederlands moeten leren,, zo niet moeten ze maar weer terug,,,
of na een ander land.
wij moeten ons ook aanpassen en zelf uitzoeken hoe alles werkt,, dan moet zo een dat ook maar