Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann_moi schreef:Ik denk dat ze met een petitie mensen proberen bewust te laten nadenken. Wanneer jij je naam invult zit daar een bewuste gedachte achter, anders had je je naam niet ingevuld. De kans is groot dat je met het aantal handtekeningen kan zien hoeveel mensen bewust nadenken..
Sani schreef:Maar bereik je daar de pesters mee?
Want steun betuigen is goed hoor, begrijp me niet verkeerd.
Ik heb altijd het idee gehad dat een petitie meer doelgericht moet zijn. Zoals het voorbeeld wat ik eerder gaf.
Het is ook niet, dat ik de petitie niet zal steunen, integendeel, maar vraag me echt het nut af.
saskiakefie schreef:Nee.
Het is meer voor de mensen die nog niet pesten denk ik. Geloof me ik denk dat minimaal 90% van de pesters dat hele programma niet eens gaat kijken..Die bereik je wellicht door de manieren zoals ze zeiden, over de streep of dat andere (naam kwijt)
shirleyp schreef:Goed initiatief! Ik moet zeggen dat ik iets meer van de uitzending en de docu had verwacht. Misschien dat ik door mijn vak te veel achtergrondinfo heb over pesten en de uitzending daarom wat vlak vind. Heb een paar stukjes van de docu gezien, maar me vooral geërgerd eigenlijk... Aan de aanpak van de school, maar ook aan de ouders. Had gehoopt op een goede BNN-achtige aanpak waardoor ik werd weggeblazen, maar dat kwam bij mij niet over helaas...
Ben ook heel erg bang dat met de continue aandacht voor gepeste kinderen die zelfmoord hebben gepleegd, anderen op ideeën komen...