my_precious schreef:wij hebben nergens een honden toilet, overal waar ik kom met mijn honden staat: hond in de goot of hond niet hier en een plaatje van een hond die zijn behoefte doet.
je denkt toch niet dat ik de ontlasting van mijn hond ga opruimen met poep zakje en ook nog eens belasting betaal?
komt mijn hond niet buiten moet ik nog belasting betalen.. komt mijn hond wel buiten moet ik belasting betalen en ook nog eens zijn behoeftes op gaan ruimen.. waarom dan die belasting..
ik denk dat de helft geen belasting betaald voor de honden die ze hebben..
ik vind het 1 grote onzin, hondenbelasting, paardenbelasting enz zoals duitsland in voerde..
.
ik wil best belasting betalen, als daar iets tegenover staat, hier hebben we dus vrij veel bakken voor de poep en zakjes die je gratis kunt afhalen en de bakken worden met grote regelmaat geleegd
hondenpoep is gewoon heel erg onhygiënisch en kan verschillende parasieten overbrengen en andere nare zaken.
maar ik vind wel dat als een gemeente belasting heft , er idd wel iets tegenover mag staan en dan bedoel ik niet dat ze bordjes neerzetten dat je hond nergens meer mag lopen .
als dat het enige is wat een gemeente doet, dan is de hondenbelasting idd niet meer dan een melkkoe.
nu alleen nog proberen een losloopstuk/hondenspeelveld zien te krijgen waar je je honden veilig kunt laten rondhupsen met elkaar
hier mag dat dus op een 100 meter stukje tussen een geluidswal en een rijtje huizen wat uitkomt op een drukke weg.
of buiten de bebouwde kom, das lekker veilig in de polder waar de auto's je om de oren vliegen