Duizenden vrouwelijke pedofielen in Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Duizenden vrouwelijke pedofielen in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 08:33

Aankomende zondag is er bij Undercover in Nederland een documentaire over vrouwelijke pedofielen in Nederland. Volgens de cijfers zijn er blijkbaar duizenden vrouwelijke pedofielen in Nederland.
Jeetje, eigenlijk heb ik hier nooit over nagedacht omdat je eigenlijk alleen maar over mannen hoord, maar dit komt dus veel vaker voor dan gedacht. Bizar. Ik moet er niet aan denken dat zulke dames moeder worden -O-

Nog meer mensen die dit gaan kijken?

Ojajoh

Re: Duizenden vrouwelijke pedofielen in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 08:40

Ja ik wil dit wel gaan kijken, misschien laten ze zien waar we als ouders een beetje op kunnen gaan letten
Ik heb zelf een dochtertje en moet er niet aan denken dat ze slachtoffer wordt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 08:43

Volgens mij gaat het bij deze dames ook voornamelijk om 'incest' (dus met hun eigen kinderen bijv). Tenminste, zoiets meen ik ooit gelezen te hebben, zal eens kijken of ik dat artikel nog terug kan vinden want ben er niet zeker van.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 08:44

Dat vind ik nog erger....

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 08:48

Hmm ik vind vooral allemaal nieuwe artikelen die over de OP gaan, zoek nog even verder :+

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 10:10

wat ik van vrouwelijke pedoseksuelen weet is idd dat het vooral in het gezin plaatsvind. het is ook iets wat net zoals mannelijke pedoseksualiteit al heel erg lang bestaat alleen is het onbekender , maar het is vaak ook nog moeilijker bespreekbaar dan als het slachtoffer door een man is misbruikt op 1 of andere manier. de psychologie daar achter is ook wel weer enigszins logisch , maar wel vervelend dat het zo is .
vind het net zoals mannelijke pedoseksuelen erg naar.

Over de vrouwelijke pedoseksuelen en kinderen...het is net zo erg als mannelijk pedoseksuelen .ik weet van een gezin , voor de man is het zijn 2de huwelijk, zijn 1ste huwelijk is op de klippen gelopen toen uit kwam (vanuit zijn kinderen) dat hij zijn kinderen heeft misbruikt, hij is hier ook voor veroordeelt , helaas heeft die man in zijn tweede huwelijk dus ook een kind, de vrouw was voordat ze voor kinderen gingen proberen, op de hoogte van zijn verleden....

fjordie333

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 10:15

Ojajoh schreef:

huh je eigen kind misbruiken is erger dan die van de buren ??
het is allebei te ziek voor woorden wie dat kind ook is !

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 10:30

fjordie333 schreef:
Ojajoh schreef:

huh je eigen kind misbruiken is erger dan die van de buren ??
het is allebei te ziek voor woorden wie dat kind ook is !

ja, dat zeg ik uit oogpunt als moeder....je kind vertrouwd je
en nee natuurlijk is het absoluut niet goed dat een ander je kind misbruikt, en absoluut niet goed is een understatement
maar ja ik vind dat je dat je eigen vlees en bloed zou kunnen aan doen nog erger ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 13:53

Ik ben blij dat dat nu eindelijk eens in de openbaring komt, ik ken slachtoffers van vrouwelijke pedo's, maar niemand gelooft hen...... ;( of denken dat ze er geen schade van op kunnen lopen, omdat het een vrouw was.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 14:51

Interessant onderwerp. Het is inderdaad iets wat je niet direct associeert met een vrouw, pedofilie. Sowieso zijn seksuele delicten gepleegd door vrouwen nog steeds één groot taboe in de wereld. Als je een nieuwsbericht leest over een vrouw die verkracht is, ga je geen enkele reactie krijgen zoals "hopelijk was hij lekker gespierd en had hij een frisse adem!", en al je dat wel doet krijg je de wind van voren wat voor een respectloos mens je wel niet bent.
Maar ga eens kijken bij reacties van een door vrouw verkrachtte man, en geheid dat er dingen tussen staan als "jammer dat ik niet in zijn plaats was!" oid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 14:55

Exact wat ik bedoel.

Waardoor het slachtoffer al helemáál niet meer praat, en de schaamte nog groter wordt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 14:59

Juist daarom is deze uitzending heel belangrijk en interessant, denk ik!
Maar ik kan me er ook werkelijk niets bij voorstellen wat er uberhaupt in iemand om gaat om zoiets te doen (man of vrouw) en dat vind ik wel interessant. Is het ook een ziekte of een stoornis. Daar ben ik wel benieuwd naar.

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 15:44

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 18:20

Afschuwelijk vind ik het. Wist van het bestaan (mede door bepaalde literaire thrillers, waar het helaas in besproken wordt), maar er wordt voornamelijk aandacht aan mannelijke pedo's gegeven door de media. Vrouwelijke pedo's weten het schijnbaar goed geheim te houden? Hoe dan ook, van mij mogen die net zo zwaar berecht worden als de mannelijke. Moet er niet aan denken dat ze mijn zoon te pakken krijgen... _-:(

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 18:21

Yamcha schreef:
Ik ben blij dat dat nu eindelijk eens in de openbaring komt, ik ken slachtoffers van vrouwelijke pedo's, maar niemand gelooft hen...... ;( of denken dat ze er geen schade van op kunnen lopen, omdat het een vrouw was.

Pff inderdaad..

Dit zijn echt van die 'geheime' dingen, je hoort er nooit wat over. Goed zo'n docu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 18:46

Shenavallie schreef:
Afschuwelijk vind ik het. Wist van het bestaan (mede door bepaalde literaire thrillers, waar het helaas in besproken wordt), maar er wordt voornamelijk aandacht aan mannelijke pedo's gegeven door de media. Vrouwelijke pedo's weten het schijnbaar goed geheim te houden? Hoe dan ook, van mij mogen die net zo zwaar berecht worden als de mannelijke. Moet er niet aan denken dat ze mijn zoon te pakken krijgen... _-:(

Oh, dan hoeft er geen rechter meer aan te pas te komen, dan reken ik zelf af.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:32

Yamcha schreef:
Shenavallie schreef:

Oh, dan hoeft er geen rechter meer aan te pas te komen, dan reken ik zelf af.

Dat in de eerste plaats inderdaad, maar ben bang dat m'n jochie dan zijn moeder moet missen voor langere tijd terwijl hij me dan juist nodig heeft. Laten we maar hard hopen dat het nooit nodig is en vooral dat deze wijven kei- maar dan ook echt keihard aangepakt worden. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:41

Je hebt gelijk hoor, je kunt er beter voor het slachtoffer zijn :j
Maar ik word al woest bij de gedachte......

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:43

Yamcha schreef:
Je hebt gelijk hoor, je kunt er beter voor het slachtoffer zijn :j
Maar ik word al woest bij de gedachte......

Klopt, maar ik sta ook niet voor mijzelf in hoor als ze mijn dochter zouden tasten
Alleen laat ik ze opruimen :o
ik ben ergens bij mijn kind met een alibi

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:51

goed dat dit eindelijk aan de kaak wordt gesteld.
Komt inderdaad enorm veel voor, maar rust toch een hele taboe op.

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 21:01

Idd wordt er zeer weinig aandacht gegeven aan vrouwelijke pedofielen. In het huis waar ik woon woonde hiervoor een vrouw die haar 2 zoons met regelmatig verkrachtte. Ben er op een nogal aparte manier achtergekomen maar ik weet wel bijna alle ins en outs te walgelijk voor woorden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 22:41

Afschuwelijk.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:17

Ik zag de reclame op de tv en ineens dacht ik echt van, huh, vrouwen kunnen ook pedofiel zijn!? Heel erg raar - ik had er nooit bij stilgestaan dat vrouwen zulke dingen ook doen..

Ben heel erg benieuwd naar de documentaire :)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:25

Je denkt er eigenlijk niet over na, maar het is ook wel logisch dat er zo weinig over bekent is.
Op de een of andere manier worden wij vrouwen nog steeds getypeerd als zorgzaam en "zwak"

Daarbij ziet men verkrachting als onvrijwillige penetratie door een man. Maar een vrouw kan een man natuurlijk ook verkrachten.

Denk dat ik het wel ga kijken zondag, want ik ben wel benieuwd naar het hoe en wat, en waarom het (nog steeds) zo onbekend is. Want dan ga je toch ineens heel anders kijken naar al die kinderdagverblijven...
Wil niet zeggen dat ze daar allemaal fout zijn hoor :n Mijn zus werkt ook in die sector, maar dat zou wel een logische werkplek zijn voor een vrouwelijke pedofiel toch?

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:31

Eng idee, maar was ookwel een beetje naief om te denken dat alleen mannen dit doen, al zijn de vrouwen in de minderheid, weet niet of ik ga kijken, kan daar niet zo goed tegen.