Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik denk dat er andere problemen zijn in de maatschappij waar men zich op zou moeten richten......
Die mag ook wel voor kerken etc. komen. De burgers moeten ook een keus hebben. Geryon schreef:Je zou maar een moskee in je wijk hebben hee.. Die stank is niet te harden!
Top zo'n site, wel zo eerlijkDie mag ook wel voor kerken etc. komen. De burgers moeten ook een keus hebben.
Geryon schreef:Je zou maar een moskee in je wijk hebben hee.. Die stank is niet te harden!
Top zo'n site, wel zo eerlijkDie mag ook wel voor kerken etc. komen. De burgers moeten ook een keus hebben.
Billy schreef:Geryon schreef:Je zou maar een moskee in je wijk hebben hee.. Die stank is niet te harden!
Moskee, die ene in Rotterdam op een paar honderd meter van mn huis. Geen overlast hoor.
Wat voor stank zou dr moeten zijn?
dancer_ schreef:Vind het natuurlijk ook, dat een moskee in de straat wel ook dat soort mensen in de straat aantrekt.
Ik heb er niks tegen, maar het valt me op
Geryon schreef:Je zou maar een moskee in je wijk hebben hee.. Die stank is niet te harden
ik wordt niet snel kwaad maar hiermee kun je beter uit mijn buurt blijven. Welke stank bedoel je? Knoflook? Scherpe kruiden? Dit slaat nergens op, of je bent bang voor iets dat je niet kent. Dat vind ik nog veel erger eigenlijk.