Nog meer mensen die dit hebben gevoeld. Ik was fijn tv aan het kijken toen ineens het hele huis begon te trillen.. iemand enig idee waar je kunt kijken of het een aardbeving was of iets anders?
Heb het ook gevoeld. Waren aan het wokken bij Marina Oolderhuuske. Ik stond met een vriendin te wachten op het eten en toen voelden we wat bewegen. Niet bij stil gestaan verder, alleen dat het leek alsof er een zware vrachtwagen voorbij kwam of een trein of zo. Later lazen we op internet dat het inderdaad een aardbeving was.
ja ik had eerst ook niet echt in de gate dat het een aarbeving was, het schudde wel wat En een hoop kapaal bij ons o zolder. Dacht eerst dat mijn broertje ergens mee aan het schuiven Was of dat er weer eem buldozer door de straat reed.
Totdat heel facebook ineens ermee vol stond dat het dus een aardbeving was. Hoor idd van veel mensen dat ze niks hebben gemerkt. Scheelt dat die ook heel kort was. Hoorde later van kennissen dat het ook een voorbode van een grotere aardbeving kan zijn. Hoop van niet..
hier hadden we het eerst ook niet in de gate dus mijn moeder helemaal op mijn zusje schelden of ze rustiger aan wilde doen boven en die kwam naar beneden en zij ja maar ik deed niks dus toen dachten we dat het ons kleine broertje van 3 was dat die weer aan het rondrennen was maaer toen keek ik op internet en zag ik inderdaad dat het een aardbeving was