Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Ik dacht dat er recent juist bewijs boven water was gekomen dat Jorge 'da schon von gewüsst hätte'? Oftewel, zo onschuldig is-ie dus kennelijk niet, hij schijnt wel degelijk geweten te hebben dat er mensen uit vliegtuigen werden gegooid.
Mindim schreef:Ibbel schreef:Ik dacht dat er recent juist bewijs boven water was gekomen dat Jorge 'da schon von gewüsst hätte'? Oftewel, zo onschuldig is-ie dus kennelijk niet, hij schijnt wel degelijk geweten te hebben dat er mensen uit vliegtuigen werden gegooid.
Iets weten of je ergens schuldig aan gemaakt hebben, vind ik wel 2 verschillende dingen hoor.
Er is nog geen rechtszaak geweest.
qwerty14 schreef:Het is maar goed dat wij dat niet hoeven te beslissen. Dan wordt het zeker weten oorlog!Maar toch vind ik dat hij er best bij mag zijn omdat het toch is gebeurt en het verleden kan niet worden uitgewist.
Maar ik denk dat we er voor eeuwig over kunnen discussiëren.
Ik was gewoon benieuwd hoe jullie erover denken
delerium schreef:Persoonlijk zie ik W.A. liever helemaal niet op de troon. Een huwelijk met Maxima had imo meteen moeten inhouden dat hij niet op de troon zou komen.
Doorschuiven naar Constantijn die handel
Cassidy schreef:Begrijp ik je nu goed dat je de kinderen van eventuele misdadigers wilt laten boeten voor de fouten van de ouders?