Hester en Uthopia voor het laatst samen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

UltimOo

Hester en Uthopia voor het laatst samen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-12 17:07

Vanavond zal Carl Hester voor het laatst met het olympische paard Uthopia (v. Métall) zijn entree maken tijdens de wereldbekerkwalifacatie in Londen Olympia. “Dit is mijn laatste show”, zegt Hester, “en hopelijk lukt het om een fantastische ruiter voor hem te vinden voor de rest van zijn carrière.”

Sinds het einde van de Olympische Spelen in Londen zijn er geruchten dat het paard verkocht is. Het is nog altijd onduidelijk of dit inderdaad het geval is. Er spelen eigendomsproblemen, wat er toe heeft geleid dat er een rechterlijk bevel ligt op Uthopia.

Maar dat het paard niet bij Hester blijft is duidelijk. Hester: “Het voelt als het einde van een reis. Maar het is een fantastische reis geweest. En omdat ik weet dat iemand anders er van zal genieten om op hem te rijden, ben ik er ook niet treurig over.”

Bron: Horses / Horse and Hound

Polly
Moderator Algemeen

Re: Hester en Uthopia voor het laatst samen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 17:53

Misschien kan je dit beter op ON plaatsen, op NM is het de bedoeling dat je n.a.v. het nieuwsbericht een discussiepunt aanhaalt en die mis ik hier, dit is alleen een nieuwsbericht.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 18:00

Dat klopt helemaal. Daarnaast is het paardgerelateerd nieuws, en geen maatschappelijke discussie. Er loopt overigens op VN al een topic over de laatste start van Hester en Utopia, kijk maar: [VN] Vanavond laatste start van Carl Hester en Uthopia

Hier plaats ik dus een slotje :)