Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nerina_97 schreef:Ja dat is echt stom.
Ik heb verder niet zoveel verstand van deze dingen. Maar inderdaad dat voetbal van de eredivisie enzo dat kan toch wel naar beneden? Dat spelers uberhaupt worden "verkocht" voor weet ik het hoeveel miljoen en dat gedoe over wie de bondscoach wordt voor zoveel miljoen... bla bla. Het zou al een paar miljoenen schelen.
mika11 schreef:Heel erg vind ik dat.
Zelf werk ik in de ouderenzorg, en daar wordt ook zo vreselijk bezuinigd.![]()
Het belachelijkste hoorde ik vanmorgen op het journaal trouwens:
Mensen die bij een zware kerk horen en hun kinderen naar speciale kerkelijke scholen sturen.
Die kinderen worden met bussen naar die scholen gebracht, dit gaat door het hele land.
Deze busritten zijn gesubsidieerd door het rijk!
Het gaat om ongeveer 10 miljoen euro per jaar.![]()
En kinderen met leerproblemen die naar bijzondere scholen moeten, die busritten zijn niet gesubsidieerd.
Dat vind ik zo ontzettend krom, die subsidie voor die busritten voor die gelovigen mogen ze wat mij betreft meteen eraf halen.
Wieke86 schreef:nerina_97 schreef:Ja dat is echt stom.
Ik heb verder niet zoveel verstand van deze dingen. Maar inderdaad dat voetbal van de eredivisie enzo dat kan toch wel naar beneden? Dat spelers uberhaupt worden "verkocht" voor weet ik het hoeveel miljoen en dat gedoe over wie de bondscoach wordt voor zoveel miljoen... bla bla. Het zou al een paar miljoenen schelen.
Dit heeft toch geen bal () met het onderwerp te maken? Dit wordt betaald door de clubs, niet de regering.
truus1970 schreef:Dat van die busritten voor speciaal gelovigen, ik vindt dat Belachelijk. Er is toch maar 1 God, en daarom hoef je niet zo ver naar een andere school om diezelfde God te ren. Kan ook gewoon op een christelijke school in de buurt.
Ben bang dat er nu wel mensen boos gaan worden.....
Rebeccaa schreef:Ja en hoeveel bibliotheken, musea en dergelijke worden betaald door gemeenten? Vind dat er vrij weinig mee te maken hebben.. Snap ook niet waarom dat er gelijk bijgehaald wordt.
NatasjavE schreef:mika11 schreef:Heel erg vind ik dat.
Zelf werk ik in de ouderenzorg, en daar wordt ook zo vreselijk bezuinigd.![]()
Het belachelijkste hoorde ik vanmorgen op het journaal trouwens:
Mensen die bij een zware kerk horen en hun kinderen naar speciale kerkelijke scholen sturen.
Die kinderen worden met bussen naar die scholen gebracht, dit gaat door het hele land.
Deze busritten zijn gesubsidieerd door het rijk!
Het gaat om ongeveer 10 miljoen euro per jaar.![]()
En kinderen met leerproblemen die naar bijzondere scholen moeten, die busritten zijn niet gesubsidieerd.
Dat vind ik zo ontzettend krom, die subsidie voor die busritten voor die gelovigen mogen ze wat mij betreft meteen eraf halen.
*kloink*
Dat was mijn kluts,....die is op het dek gevallen....
Belachelijk. 10 miljoen zomaar door het putje gepist????