Ik weet niet of hier al een topic over is, ik kon iig niks vinden.
BOVENSMILDE - In het hertenkampje ’t Meulenparkie in Bovensmilde zijn twee dieren overleden na zware mishandeling. Medewerkers van het parkje troffen vanochtend een dood gestoken schaap en een mishandeld geitje aan. Een dierenarts liet het dier inslapen.
De vermoedelijke daders lieten daarna ook een spoor van vernielingen achter op de Groene Stap, de groentetuin naast 't Meulenparkie. De medewerkers van het dierenparkje hebben aangifte gedaan bij de politie.
Dit is toch niet normaal? Ik woon zelf in Smilde, en erg dicht bij het hertenkampje. Ik hoop echt dat ze de daders vinden, ze mogen hier niet ongestraft vanaf komen!
00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.
Geplaatst: 03-12-12 13:37
Echt geen woorden voor!! Verschrikkelijk!
Rizette
Geplaatst: 03-12-12 13:40
Hoe diep kan een mens zinken dat een weerloos aanhankelijk dier het slachtoffer moet worden van zijn / haar gestoorde gedrag ........... Misschien heeft iemand maar een kleinigheid gezien maar is het toch de moeite waard om het door te geven aan de politie
LiNdA1986
Geplaatst: 03-12-12 13:40
Wat verschrikkelijk! Bij de daders hetzelfde doen! Hopelijk worden de daders gepakt en flink gestrafd, maar dat zal wel weer niet
Hoe ziek ben je dan wel niet in je kop zeg !!! Arme arme diertjes. Echt ik hoop dat ze die idiote daders snel vinden en precies hetzelfde ermee zullen doen..
Ongelooflijk !!!
Traber
Geplaatst: 03-12-12 15:50
Mijn oude woonplaats.
Ik vind het jammer dat je geen dieren meer kunt houden zonder 24/24 toezicht.
Ik hoop dat ze de daders snel pakken,er is een flinke beloning voor degene die kan vertellen wie het gedaan hebben.
En camera's ophangen zou niet verkeerd zijn.
Jammer dat het te laat is voor deze diertjes....
geerke
Geplaatst: 03-12-12 15:57
je zou haast denken dat het houden van dieren zonder toezicht of camera's niet meer mogelijk is. Arme dieren