Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lottie84 schreef:Anoli schreef:Goed idee, maar ik denk niet dat het werkt.
Veel ouders kopen gewoon alcohol voor hun kinderen
Onverantwoord
Vjestagirl schreef:Ik werk bij een slijterij die op festivals staat, waar mensen ook kunnen proeven. Een vader moedigde zijn zoontje van een jaar of 8 aan om een speciaal biertje van ons te proberen. Ja het is maar een paar druppels, maar nee, ik snap niet dat mensen dat doen.
Gelukkig vond moeders het erg leuk dat ik snel de hand van het jochie greep voordat hij een bekertje kon pakken...
Lottie84 schreef:Vjestagirl
mang schreef:Ik vind het jammer dat je op dingen zoals alcohol geen maximum kan zetten. Ik snap het idee namelijk heel goed, en ben in principe ook wel voor. Echter, ik ben 16 en drink wel in het weekend, maar ik ben bijvoorbeeld nooit dronken. Daarbij drink ik ook regelmatig gewoon een avond alleen maar water want ook zonder alcohol vermaak ik me prima.
Daarom vind ik het jammer dat er zoveel kinderen van mijn leeftijd zich in coma zuipen of elk weekend straalbezopen zijn. Er zijn namelijk ook meer dan genoeg 16-jarigen die wel op een verstandige manier met dingen als alcohol om kunnen gaan, maar deze mensen vallen niet op..
Lottie84 schreef:Tja die ID bewijzen... Ik ben 28, twee kids... Kreeg laatst in Duitsland ook geen fles Calvados mee voor mijn vader. Caissière schaamde zich kapot toen ze uiteindelijk mijn paspoort onder haar neus kreeg. Ik kan het haar niet kwalijk nemen hoor, moest er wel om lachen (en was stiekem wel een beetje gevleid (heb meteen mijn antirimpelcreme een maand in het badkamerkastje laten staan))
Lottie84 schreef:Anoli schreef:Goed idee, maar ik denk niet dat het werkt.
Veel ouders kopen gewoon alcohol voor hun kinderen
Onverantwoord