Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Lauraa schreef:Ik snap dat het moeilijk voor ze is om de beslissing te maken om de stekkers eruit te halen, maar dat is op dit moment het enige wat hem in leven houdt. Hersendood.
Bij andere mensen was dit allang gebeurt, alleen omdat hij toevallig een prins is leeft hij nog. Hij was eigenlijk al dood, alleen z'n lichaam leeft nog.
Trek de stekkers er toch uit, want ik geloof nóóit dat hij nog uit die coma raakt
__Lauraa schreef:Ik snap dat het moeilijk voor ze is om de beslissing te maken om de stekkers eruit te halen, maar dat is op dit moment het enige wat hem in leven houdt. Hersendood.
Bij andere mensen was dit allang gebeurt, alleen omdat hij toevallig een prins is leeft hij nog. Hij was eigenlijk al dood, alleen z'n lichaam leeft nog.
Trek de stekkers er toch uit, want ik geloof nóóit dat hij nog uit die coma raakt
karuna schreef:Hoe dan ook goed nieuws als het officieel van de rvd afkomt. Valse hoop of niet het is een verbetering.heel goed nieuws dus. Al is er maar een vorm van communicatie mogelijk dat zou al heel erg fijn zijn voor iedereen.
Edit de hele behandeling heeft niets te maken met prins of geen prins. Zolang er hoop is wordt er gehandelt. Hoe klein de hoop ook is, en gelukkig maar ook.
Heino schreef:Valse hoop zou ik niet direct zeggen, anders zou de RVD het niet naar buiten brengen denk ik.
Ben wel erg benieuwd wat die "tekenen van gering bewustzijn" dan zijn..
Blue_Eyes schreef:Hij is niet hersendood, dan hadden we dat wel geweten. Iemand die hersendood is vertoont ook geen tekenen van 'gering bewustzijn'.
en euthanasie ligt ook heel gevoelig bij iemand als Friso, omdat een groot deel van zijn onderdanen erop tegen is.
Malkesta schreef:Als Friso zelfstandig ademt, en de doktoren zien nog hoop dan kan Mabel hoog of laag springen...de artsen beslissen...Om te stoppen dat besluit loopt via de artsen. En de beslissing om vlak na het ongeval te stoppen is niet zo makkelijk omdat er zo weinig bekent is over hersenen en het herstel daarvan. Ik wens de familie alleen heel veel sterkte. Als iemand die sinds feb in coma ligt tekenen van bewustzijn vertoont dan ben je als familie blij..of het nou realistisch is of niet..