Oke in het kader van alles is bespreekbaar en alles moet kunnen....
Heb ik een vraag aan jullie!
Sex met de baas...is dat een no go area of vind je dat het maar moet kunnen, trek jij je er iets van aan als je baas getrouwd is, of moet jij er niets weten!?
Ligt er aan of het een super lekker ding is of niet. Haha. Ik zou niet zo snel met iemand het bed in duiken. En zeker als ik weet dat hij een relatie zou hebben. Dan zou ik het niet snel doen. Maar goed dingen gaan soms niet als gepland. Het is me nog nooit overkomen gelukkig.
NatasjavE
Geplaatst: 19-11-12 02:52
Ik heb gezegt: nee gescheiden houden. Meer omdat dat gewoonweg verstandiger is. Dat het in de praktijk soms anders is...tja dat weet ik ook wel. Sex en verstand gaan nu eenmaal niet altijd hand in hand.
Maar met de baas...hmmm...je plaatst jezelf wel in een soort vreemde afhankelijkheids positie. Wat als een van de twee verliefd wordt? Wat als de baas zich ongemakkelijk gaat voelen na het wipje....knikkerd ie jou er daarna uit? Of voel jij je daarna ongemakkelijk en rot?
Hoeft allemaal niet maar ik zou het risico niet willen lopen.
Edit: En dan ga ik nog effe uit van een situatie dat men beide vrijgezel is.....anders wordt het nog ingewikkelder
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 19-11-12 03:02
Ik heb nee gestemd. Met hoeveel werknemers zou hij nog meer het bed in duiken waar je niks vanaf weet? met hoeveel heeft hij het al gedaan? Plus als ze getrouwd zijn en ze goed zijn in het belazeren van hun eigen vrouw, kun je er imo op wachten tot je de volgende bent die belazerd wordt. Want waarom zou hij tegen zijn eigen vrouw liegen, en tegen jou 'die simpele werknemer', niet?
Ps ik spreek hier over een mannelijke baas, maar dit kan natuurlijk ook evengoed een vrouw zijn
Ik heb ja gezegd. Misschien is de man van je dromen wel toevallig je baas? En met hoeveel andere werknemers hij het gedaan heeft? Met hoeveel andere vrouwen heeft die leuke man uit de kroeg het gedaan? Verliefdheid kan je niet sturen en als het dan toevallig je baas is: so be it...
Sex om de sex zou ik niet doen, evenals sex met een man die al een relatie heeft.
Tja, de vraag is eigenlijk : seks met je baas. Dus relaties en verliefdheden zou ik buiten beschouwing laten in het beantwoorden. En enkel nadenken over de feit of je wel of niet zou seksen met hem, die nadien wel je baas blijft en die je dag na dag onder ogen moet komen ...
tante_trien
Geplaatst: 19-11-12 07:10
Ik ben gegaan voor nee. Ik voel me al ongemakkelijk op de werkvloer als een collega met me flirt, laat staan mijn baas!
Ik heb dan geen relatie met de baas maar wel met de zoon van de baas. Mijn schoonvader is dus mijn baas. Niet helemaal de vraag maar het kan wel degelijk werken hoor. Wij zijn tien jaar bij elkaar waarvan dik zes jaar getrouwd en met twee kinderen. Ik kan het super vinden met mijn baas maar ook met mijn schoonvader. Ik zou dus niet met een getrouwde man het bed in duiken en ook niet simpelweg vor de sex maar als je verliefd word hou je dat niet tegen.
Iedereen verklaarde mij ook voor gek. Echt zo van ja maar stel dat jullie uitelkaar gaan (we werken allemaal bij elkaar) en jullie hebben ruzie dan trapt je schoonvader je straks weg.
Nou nee hoor ik kan als dat zou gebeuren gewoon daar blijven werken .
Ik ben getrouwd, dus voor mij is het antwoord simpel: nee
Ik heb 'anders' ingevuld omdat ieder het voor zichzelf moet beslissen. Ik heb er geen morele bezwaren tegen in ieder geval Potentiële partners kun je overal tegenkomen, of dat nou de vuilnisman, de kerstman of je baas is maakt wmb vrij weinig uit
Ik heb ja ingevuld, omdat ik vind dat wanneer je beide vrijgezel bent en een beetje gezond verstand hebt daten en een relatie in theorie mogelijk zou moeten zijn, en dat daar dan de sex logischerwijs bij kan komen kijken (en bij een relatie zal komen kijken). Zelf zou ik het niet doen, ik heb namelijk al een hele lieve vriend
Ik heb "anders" ingevuld, wat mij betreft kan het namelijk wel, mits jullie beiden vrijgezel zijn en je het niet alleen doet om je omhoog te "werken" Maarja, als een van de 2 bezet is, of als je jezelf omhoog wilt "werken", is dat natuurlijk altijd nog je eigen keuze (maar ik vind dat persoonlijk niet kunnen).
Ik vind dat de persoon in kwestie het zelf moet weten, als hij/zij zich er goed bij voelt moet hij dat lekker doen.. Ik persoonlijk zou het nooit doen of kunnen.
Als iemand een relatie heeft vind ik het sowieso not done, baas of niet.
Maar als je vrijgezel bent en je vindt elkaar leuk...het lijkt me alleen lastig. Ten eerste ga je problemen krijgen als je door een heftige ruzie uit elkaar gaat. Stel bv dat je er achter komt dat hij je keihard heeft bedrogen met verschillende vrouwen, en dan moet jij nog steeds onder zijn gezag werken. En daarnaast moet je rekening houden met je collega's, het mag niet zo zijn dat jij overal voorrang krijgt want dat werkt ook irritatie op.
maakt het uit of een persoon je baas is. Is hij/zij leuk vrijgezel, en de moeite waard, dan een ja, anders is het echt nee voor mij. Iemand die bezet is, dat doe je niet.
Suzanne F.
Geplaatst: 19-11-12 12:49
Nee, geeft altijd ellende. Mocht er meer spelen dan moet je een andere baan zoeken.
seks met de baas zou me niet echt uitmaken, maar dat ie getrouwd is das een ander feit van getrouwde mannen blijf je beter af, gaat toch alleen maar iemand van gekwetst worden
Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt.. Je zet werkelijk álles op het spel en je trekt echt zelf aan het kortste eind.. Jij kan vertrekken als het misgaat, je relatie met een beetje pech ook om zeep en moet er met mijn baas sowieso niet aan denken
Je stelt 2 vragen. 1 keer over sex met een leidinggevende en 1 keer over sex met een getrouwde man.
Sex met een getrouwde man zeg ik nee op. Met de baas zeg ik ja op, dat ligt ook weer aan wat voor een functie je hebt, in welke sector ,wat de sfeer op het werk is enz enz.
WhySoWhite
Geplaatst: 19-11-12 15:42
Als je beide vrijgezel bent en elkaar leuk vindt. Waarom niet? Is die getrouwd? Dan blijf je er gewoon vanaf! Even als als die een relatie heeft.
Anoniem
Geplaatst: 19-11-12 20:36
Zou je tegen de "praatjes" de sfeer op het werk kunnen...als je sex zou hebben met je baas (los van het feit of het al dan niet een relatie is)!?
*had niet verwacht er al zoveel reactie op te hebben, ga ik vaker doen als ik niet ken slapen op mijn werk*
praatjes hebben wij ook gehad, terwijl ik dus met de zoon van de baas getrouwd ben (we werken allebei op het bedrijf) Echt in de zin van oh kijk zij gaat met de zoon van de baas. Of ja je moet wel doorwerken want je moet nu wel het goede voorbeeld geven. Bij dat laatste zei ik dan altijd van is goed als ik dan ook naar een voorbeeld functie (chef) betaald krijg wil ik dat best doen zo niet dan heb ik ook geen voorbeeld functie. En zo hebben we wel meer praatjes gehad maar daar moet je in zo'n situatie boven staan wil je je relatie laten slagen. Wij hebben dat gedaan en zijn nu al meer dan tien jaar bij elkaar. Dus ik zeg ja ik kan tegen de praatjes op
Poiuytrewq
Geplaatst: 19-11-12 21:20
oud collega van mij heeft lopen wippen voor promotie. die man is al jaren getrouwd en heeft kids. ik vind het zoo not done (ze moeten het uiteraard zelf weten)... als het nou allebei vrijgezellen waren en met andere intenties dan heb ik er niets op tegen.